Tegoroczny Falkon będzie trochę mniej dziedzictwowy niż zazwyczaj. Takie były wyroki losu. Nie będzie jednak źle. Pojedzie tam dwóch świetnych Mistrzów Gry, którzy przeprowadzą pięć sesji, konkurs i wprowadzą Was tak w zasady gry. Opowiedzą Wam o Dworach Końca Świata i innych naszych projektach.
Opisy rozbiliśmy na dwie porcje, żeby nie atakować Was ścianą tekstu jak ostatnio. Mogą też nastąpić drobne zmiany i wolimy się upewnić nim pokarzemy pozostałe atrakcje. Te już są pewne.
Konkurs Dziedzictwa Imperium
Uniwersum Dziedzictwa Imperium żyje już od kilku lat. Są już
doświadczeni wędrowcy, którzy odwiedzili dziesiątki sesji i LARPów w tym
świecie. Wielu jedynie o nim słyszało. Jednych i drugich zapraszamy do
naszej sali. Proponujemy Wam zabawę, w której wcześniejsze spotkanie z
naszą grą może okazać się atutem, ale też balastem. Czasem czysty umysł
może wygrać z długim doświadczeniem.
Konkurs jest otwarty dla wszystkich.
Nadchodzą
nowe systemy osadzone w uniwersum Dziedzictwa Imperium. Damy Wam szansę
poznać pierwszy z nich: Dwory Końca Świata. Poprzez jego pryzmat
zagłębimy się wspólnie w świat Rodów, Renesansu i Magii. W czasie tej
zabawy będziecie mogli zdobyć ciekawe nagrody!
Sesje:
Spadek
4 h
2-4 Graczy
2-4 Graczy
Familia. Silna i potężna. Oplatająca swymi wpływami wszystkie dwory Imperium.
Stare kaplaskie powiedzenie mówi: „Z rodziną najlepiej wychodzisz na wspólnym portrecie”.
Koligacje
są wszystkim. Być dobrze urodzonym to połowa sukcesu w trakcie Gry -
politycznej walki na wszystkich frontach. Jednak co gdy ktoś zmęczył się
czekaniem, na uznanie, co wtedy gdy postanowił sięgnąć po tytuły i
władze, która mu się nie należy? Uderzając we swych starszych uderzasz w
filar, który podtrzymuje twój dom. Czasem gra jest warta świeczki.
Aremenis de Hachette, nestor rodu, został zabity. Każdy mógł zlecić to
zabójstwo. Rodzina na nowo musi ustalić strefy wpływów. Dziś w nocy przy
stole w ziemskiej posiadłości wyznaczymy kurs. Zabójca też będzie
chciał zdobyć kawałek tortu. Czy starczy nam siły by oprzeć się pokusie?
Sielanka skończona, czas podzielić spadek.
Zgon w zamkniętym pokoju
4 h
2-4 Graczy
2-4 Graczy
Czemu umarł Cozzini, człowiek wielkich zasług dla Kultu, Monsetgur, całego Imperium?
Opiekun
Księgi Kultu Pięciu Bogów Jean Paul Cozzini zmarł tej nocy w swej
pracowni. Umarł w zamkniętym pokoju i to zaniepokoiło wszystkich ważnych
Graczy w Monstegur. Gra jest wszystkim na ziemiach Laion, a ktoś
postanowił zabić Hetmana… ale czy aby na pewno? Cozzini był już niemłody
i choć cieszył się łaska Bogów, być może stało się to, co było
nieuniknione. Książę Zygmunt Trenton będzie musiał się pogodzić z utratą
przyjaciela i powiernika. Budzi się nowy dzień, wstaje świt, a ludzie
Mroku i Światłą muszą rozwiązać tę tajemnice. Czas na nikogo nie będzie
czekał… tak to bywa w Grze. Czemu umarł Cozzini?
Złota Krew
4 h
2-4 Graczy
Szlachectwo zobowiązuje, zawsze i wszędzie. Szczególnie, jeżeli jednego z
nas znajdujemy martwego na gościńcu. Prawo i porządek w tych mrocznych
czasach to jedyne co pozostało z cywilizacji.
Mordercy ograbili go ze
wszystkiego, bandyci zabrali mu pieniądze, pierścienie i klejnoty
rodowe. Bracia już wyruszyli by złapać ich trop, sprawiedliwość musi
zostać wymierzona. Zuchwałość ludzi bez serca staje się zagrożeniem dla
porządku ustalonym przez Pięciu Bogów. Śmierć musi zostać pomszczona.
Strach zagościć ma w duszach wszystkich tych, którzy podnoszą rękę na
dłoń która ich karmi. Bękarty, odszczepieńcy, szubrawcy.
Czy jest jeszcze w Imperium miejsce dla ludzi szlachetnych?
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz