Zbiórka zbiórką, ale my nie zamierzamy osiąść na laurach - dopiero się rozkręcamy ;) W piątek ruszamy do Torunia na Copernicon, gdzie będziecie mogli z nami porozmawiać o świecie, zbiórce i piernikach, jak również zagrać i zobaczyć trochę nowych materiałów :)
To do rzeczy:
Prelekcje:
Wprowadzenie
do Uniwersum Dziedzictwa Imperium
Piątek
21:00
RPG
1, Collegium Maius
Jakub Zapała
Poznajcie świat Renesansu i magicznego kataklizmu. Tryumfu humanizmu i ciągłego zagrożenia ze strony nieludzi. Odrodzenia cywilizacji i brutalnych mordów w ciemnych zaułkach. Krainę podstępnych dworzan, genialnych artystów, groźnych kondotierów, przebiegłych szpiegów i dumnych arystokratów. Dom dla tajemniczych czarowników, skrytych półelfów, mieszańców nieludzkich ras i kryjących się w cieniach sług Mroku.
Opowiemy Wam o świecie i naszych grach, reprezentujących różne oblicza tego świata: szlachtę i dwory, banitów i kondotierów a w końcu odkrywców i podróżników. Walka o władzę, gorzki smak bohaterstwo i eksploracja nieznanych krain to wielkie tematy Renesansu. Przedstawimy Wam też podstawy zasad z naszym sztandarowym systemem Dziedzictw, który koncentruje fabułę sesji na historiach postaci Graczy.
Jakub Zapała
Poznajcie świat Renesansu i magicznego kataklizmu. Tryumfu humanizmu i ciągłego zagrożenia ze strony nieludzi. Odrodzenia cywilizacji i brutalnych mordów w ciemnych zaułkach. Krainę podstępnych dworzan, genialnych artystów, groźnych kondotierów, przebiegłych szpiegów i dumnych arystokratów. Dom dla tajemniczych czarowników, skrytych półelfów, mieszańców nieludzkich ras i kryjących się w cieniach sług Mroku.
Opowiemy Wam o świecie i naszych grach, reprezentujących różne oblicza tego świata: szlachtę i dwory, banitów i kondotierów a w końcu odkrywców i podróżników. Walka o władzę, gorzki smak bohaterstwo i eksploracja nieznanych krain to wielkie tematy Renesansu. Przedstawimy Wam też podstawy zasad z naszym sztandarowym systemem Dziedzictw, który koncentruje fabułę sesji na historiach postaci Graczy.
Sesje z
ludzką twarzą
Piątek 22:00
RPG 2,
Collegium Maius
Jakub Zapała
To będzie
spotkanie bardziej dla MG, ale Gracze też są mile widziani. No ale zacznijmy od
początku.
Czasami jest tak, że starczy by mądry władca dał bohaterom questa, oni zaś po oczyszczeniu lochów i ubiciu smoka podzielą się skarbem i księżniczką. Ale nie o takich sesjach chcę z Wami porozmawiać. Mnie interesują zapadający w pamięć BNi, których relacje z BG tworzą siec powiązań napędzającą grę. Ja chcę, żeby postaci Graczy otoczone były wianuszkiem współpracowników, krewnych i przyjaciół. Chodzi mi o to, żeby każda decyzja BG dotykała innych mieszkańców świata w sposób, który liczy się dla Graczy. O tym chcę z Wami mówić.
Czasami jest tak, że starczy by mądry władca dał bohaterom questa, oni zaś po oczyszczeniu lochów i ubiciu smoka podzielą się skarbem i księżniczką. Ale nie o takich sesjach chcę z Wami porozmawiać. Mnie interesują zapadający w pamięć BNi, których relacje z BG tworzą siec powiązań napędzającą grę. Ja chcę, żeby postaci Graczy otoczone były wianuszkiem współpracowników, krewnych i przyjaciół. Chodzi mi o to, żeby każda decyzja BG dotykała innych mieszkańców świata w sposób, który liczy się dla Graczy. O tym chcę z Wami mówić.
Chciałbym
podzielić się z Wami moimi doświadczeniami, przemyśleniami i kilkoma
sztuczkami, które odświeżyłem sobie podczas prac nad Dworami Końca Świata. Będę
podawał przykłady z wielu systemów, w które grałem, a które pomagają prowadzić
sesje „społeczne”: np. L5K, WoDa, 7th Sea. WH40K RPG, Houses of the Blooded,
czy w końcu różnych odsłon Dziedzictwa Imperium. Porozmawiamy też o Waszych
doświadczeniach. No bo w końcu chodzi nam o to, żeby nasze sesje nabrały
ludzkiej twarzy.
Pierniki przed dziki, czyli o
jedzeniu na sesjach fantasy
Sobota 22:00
RPG 2,
Collegium Maius
Jakub
Zapała
Więc
siedzicie wszyscy w karczmie? A co podają?
Wszyscy
wiemy, że muzyka pozwala wczuć się w klimat a rekwizyty wspomagają narrację. A
co z jedzeniem?
Chcę z
Wami pomówić o tym, jak niewielkim wysiłkiem dołożyć do sesji dodatkowy element
pomagający poczuć świat gry. Porozmawiamy i o tym, co kupić i ugotować na sesję
jak i o tym, jak jedzenie opisywać i o nim rozmawiać w trakcie sesji. Jak
sprawić, żeby BG i BNi ucięli sobie pogawędkę o lokalnych specjalnościach? W
jaki sposób uczynić każdą oberżę odmienną a dłuższą podróż – wycieczką
kulinarną. Co zrobić, żeby to wszystko nie było nudne a dodawało tylko sesji
dodatkowego, nomen omen, smaczku?
Porozmawiajmy.
Zapraszam do stołu!
Sesje
Dwory Końca Świata: Spisek
Piątek,
16:00
Prowadzący:
Jakub Zapała
Liczba
Graczy: 3-5
Czas: 4
h
Sukces!
Nareszcie się powiodło. Wasza frakcja pokonała inne dworskie koterie i oto
książę ma podnieść Waszego człowieka do godności hrabiego. By to osiągnąć
pokonaliście tysiąc przeciwności, ale oto nareszcie wszystko jest pewne.
Wstąpiliście do sali audiencyjnej z podniesionymi głowami. Władca już czeka i
za kilka chwil odda Wam panowanie nad bogatą prowincją.
Czemu
więc ciarki wędrują Wam po plecach? Czemu czujecie zimne ukucie strachu? Czemu
Wasi wrogowie uśmiechają się zza wachlarzy? Każdy krok jest jak uderzenie w
dzwon żałobny. Dźwięk niesie się po sali, w której panuje nienaturalna cisza.
Zbliżacie się do tronu księcia, by zmierzyć się z własnym przeznaczeniem.
Dwory Końca Świata: W pogoni za
cieniem
Niedziela
10:00
Prowadzący:
Jakub Zapała
Liczba
Graczy: 3-5
Czas: 4
h
Wczoraj
wszystko układało się tak pięknie. Ambasador von Mannerstein przygotowywał notę
protestacyjną. Pani de Vertois obiecała szepnąć na osobności słówko księciu.
Opat Remigiusz już szykował złoto z funduszy zakonu. Dziś wszystko wygląda
inaczej. Oni wszyscy nie żyją.
Jedna
noc zmieniła wszystko. Ktoś rozpoczął polowanie na całą Waszą frakcję. Pętla
się zaciska. W cieniach czyha niebezpieczeństwo. Pozostaniecie zwierzyną czy
sami zabawicie się w łowców?
No i nie zapomnijcie, ze zbieramy jeszcze tylko do 17 września!
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz