wtorek, 24 lipca 2012

LARPy na Avangardę

„Umarł Lord, niech żyje...”
Piątek 18:00-22:00
Liczba Graczy: 20-23
Umarł Lord, dość bogatych i rozległych włości w Hrabstwie Czterech Miast na południu Księstwa Montsegur. O spadek po nim ubiegają sięjego krewniacy, jak i okoliczni wielmoże. Aby rozdzielić należycie włości przybył młody książę, Wolfram Mortimer Trenton de Laion. Za jego przybyciem w te okolice stoi potężny kapłan, kanclerz Jean Paul Cozzini. Chce on by następca tronu poznał swoich poddanych, oraz nauczył się zarządzać własnym dobrem. Razem z młodym księciem przybył zaufany doradca młodego króla, oraz człowiek Cozziniego. Przyjęcie zostało wydane na cześć Jego Wysokości, a zarazem aby uczcić pamięćpo zmarłym Lordzie. W pałacu wszyscy zainteresowani bogactwem i majątkiem, które przydzieli książę. I do tego te pogłoski, jakoby lord nie umarł śmierciąnaturalną. W świecie magii i mrocznych istot, może to znaczyć różne rzeczy…

Antiques
Niedziela 10:30-14:30
Liczba Graczy 10-15

Na salę aukcyjną trafić mają dzieła największych artystów Renesansu. Czy to możliwe? Czyżby ktoś wyprzedawał kolekcję? Może to falsyfikaty? Nikt nie zaryzykuje jednak przegapienia oryginału!
Antykwariusze i koneserzy sztuki gotowi są walczyć do ostatniego grosza o każde dzieło. Któż by się nie skusił na Damę z łasiczką, czy oryginalne szkice Leonarda? Konkurencja jest duża. Zaciekłość i nieustępliwość zebranych tłumaczy po części wartość dzieł. Ale może to nie wszystko? Jak to się stało, że tyle renesansowych dzieł trafiło w jedno miejsce? Czyżby pod przykrywką zwykłej aukcji działo się coś więcej? Czy to tylko wyobraźnia podpowiada spiski, tajne szyfry i matactwa tajnych lóż? Jedno jest pewne:  o tym kto zdobędzie dzieła przez siebie upatrzone, zadecyduje nie tylko licytacja, ale  i kuluarowe negocjacje.

No i przypomnijmy raz jeszcze:
Wiec Imperialny 2
Sobota 10:00-15:00 (planowany koniec:14:15)
Liczba Graczy – 25-35
Regent umarł, Regentka potrzebuje drugiego do władania nad światem ludzi.
O przyszłości Imperium od samego jego początku decydowały możne Rody. Ich waśnie, sojusze, wendetty i zdrady ciągle napędzają zniszczony świat człowieka. To ich przywódcy rządzą księstwami, baroniami i mniejszymi lennami w imieniu Imperatora. Zwykle głos ich suwerena jest ledwie słyszalny na prowincji. Jest jednak sposób, by Władca Ludzkości mógł wprost wyrazić swą wolę, a Rody mogły przedstawić mu swoje problemy i wykorzystać jego potęgę w odwiecznej rywalizacji. Witajcie więc na wielkim festynie dyplomacji, raju szpiegów i zabójców, święcie arystokracji. Oto w Kaplas, stolicy, rozpoczyna się Wiec Imperialny!
„Wiec Imperialny” będzie LARPem decydującym kierunku dalszego rozwoju świata Dziedzictwa Imperium. Wszystko, co na nim się stanie, zostanie na zawsze zapisane na kartach historii. Będzie uwzględnione i opisane w przygotowywanych dodatkach i materiałach do systemu. Stąpajcie ostrożnie, decydujecie o losach całego świata!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz