Planowane godziny: 10-15 (rozpoczęcie gry o 11)
Liczba Graczy – 25-35
Informacje o poprzedniej edycji: Pytania i odpowiedzi oraz Podsumowanie.
Regent
umarł, Regentka potrzebuje drugiego do władania nad światem ludzi.
Śmierć Hermana Analith przyszła w najgorszym możliwym momencie. Trwa wojna w Lidze Północnej. Odrodzone Księstwo Wzgórz wspiera realmicką irredentę. Tymczasem rozpoczęły się walki z Lajonitami o baronię Amourville. Biora znaleźli się w ciężkiej sytuacji. Po raz pierwszy od Końca Świata mówi się o wyborze dwóch Głównodowodzących - po jednym na każdy front.
Skażona Mrokiem dynastia Combrai została obalona przez hrabiego Nicolasa le Fay, który uczynił się księciem. Agresywny władca uważany jest za tyrana, ale w każdym z państw Imperium znaleźć można jego stronników. To bohater nowego porządku.
Na granicy Laine i Montsegur doszło do kilku incydentów. Tymczasem w tajemniczych okolicznościach zmarł kanclerz Jean Paul Cozzini, który dotąd dbał o pokój w Laion. Książę Zygmunt de Montsegur czuje, że jego hegemonia w Rodzie ma się ku końcowi. Nic nie pomogło zduszenie chłopskiej rewolty na południu. Za duży w tym udział miała zniszczona ostatecznie przez le Faya goblińska orda.
Ethan Laine zdołał w międzyczasie pokonać elfi podjazd i nawiązać współpracę z Jacques'em z Montauban. Tajemnicą Loentiosa jest, że młody książę wspiera też Półelfie powstanie oraz prowadzi rozmowy z ludźmi samozwańczego księcia Combrai. Szarpanina na południowej granicy nie przeszkadza mu w patrzeniu ku Stolicy. Z pewnością w tym kierunku kierują zainteresowania Ethana nowi przyjaciele - pułkownicy Charles de Verdun i Mortimer de Luca, lady Nicola de Massale, Anoir hrabia de Falais i Brigid O'Eisin
Nadchodzi wielka burza. Regent Herman Analith był jedynym człowiekiem, który mógł ją powstrzymać. Teraz, gdy go zabrakło, przyszłość Imperium należeć będzie do najbardziej zdecydowanych. Tych, którzy zdążą zabezpieczyć swą władzę, nim rozpęta się piekło.
A oto oficjalny opis atrakcji:
O
przyszłości Imperium od samego jego początku decydowały możne Rody. Ich waśnie,
sojusze, wendetty i zdrady ciągle napędzają zniszczony świat człowieka. To ich
przywódcy rządzą księstwami, baroniami i mniejszymi lennami w imieniu
Imperatora. Zwykle głos ich suwerena jest ledwie słyszalny na prowincji. Jest jednak
sposób, by Władca Ludzkości mógł wprost wyrazić swą wolę, a Rody mogły
przedstawić mu swoje problemy i wykorzystać jego potęgę w odwiecznej
rywalizacji. Witajcie więc na wielkim festynie dyplomacji, raju szpiegów i
zabójców, święcie arystokracji. Oto w Kaplas, stolicy, rozpoczyna się Wiec
Imperialny!
„Wiec
Imperialny” będzie LARPem decydującym kierunku dalszego rozwoju świata Dziedzictwa
Imperium. Wszystko, co na nim się stanie, zostanie na zawsze zapisane
na kartach historii. Będzie uwzględnione i opisane w przygotowywanych dodatkach
i materiałach do systemu. Stąpajcie ostrożnie, decydujecie o losach całego
świata!
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz