poniedziałek, 18 sierpnia 2014

Dwie trzecie w dziewięć dwudziestych, czyli podziękowania za dotychczasowe wsparcie

https://wspieram.to/projekt,2025.html
Witajcie,
Myślałem o tym, żeby napisać tu o wielu sprawach: przykładowych postaciach, demie systemu, pomysłach na nagrody dla wcześnie wspierających czy Kryształach Czasu. O tym wszystkim przy innych okazjach.

Dziś chciałem Wam podziękować.

Do końca zbiórki zostało jeszcze 30 dni - cały miesiąc. Minęło 25 z założonych 55 dni (jeżeli widzicie tu nawiązanie do liczby "5", tak ważne w kulturze Imperium, dobrze myślicie ;) ) - czyli 0,45 czasu zbiórki. Na wspieram.to wpłaciliście już 2/3 potrzebnej sumy (dokładnie 0,666 - też trochę symboliczne, ale nie wnikajmy w to ;) ). Wasze wsparcie, tak finansowe jak i przez komentarze, maile i wiadomości na forach i portalach społecznościowych, daje mi wiele radości i energii do działania na rzecz uniwersum Dziedzictwa Imperium. Zaufaliście mi i całej naszej ekipie i jestem Wam za to szalenie wdzięczny. Wyrażacie zainteresowanie, pytacie się, zgłaszacie rozmaite propozycje - dzięki Wam uniwersum nabiera nowego życia a cały projekt rozwija się tym ciekawiej. Przychodzicie na sesje i prelekcje, poświęcacie Dworom Końca Świata swój cenny czas - bardzo to szanuję i cieszę się z każdej okazji do spotkania z Wami. Wiem, że jest trochę osób, które dopiero zbierają na najbardziej interesujące pakiety - i Wam należy się podziękowanie za wysiłek i cierpliwość. Przykro mi, że niektóre opcje są droższe, ale niestety - ich przygotowanie kosztuje. Mam nadzieję, że spełnimy wszelkie Wasze oczekiwania co do jakości nagród. Wszystko wskazuje na to, że wspólnymi siłami wydamy Dwory takie, jakie sobie wymarzyłem. 
Przede wszystkim dajecie mi znak, że po wydaniu systemu zaistnieje spora i warta wspierania społeczność osób zainteresowanych grą. Zrobię co w mojej mocy, żebyście nie czuli się ani przez chwilę opuszczeni czy pozbawieni wsparcie twórców. My możemy liczyć na Was, więc możecie się spodziewać tego samego. Im nas więcej tym lepiej, więc zaproście do udziału też swoich znajomych (za kilka dni ukaże się demo systemu - będziecie mogli chociażby z nimi zagrać). Nawet jeśli nie wesprą nas finansowo (lub tylko symbolicznie), będą zawsze mile widziani - jako przyjaciele naszych przyjaciół.

Dobra, wracam do pisania. Jeszcze raz - bardzo Wam dziękuję. Dajecie mi masę pozytywnej energii do działania. Jestem pewien, że zbiórka zakończy się dużym sukcesem - właśnie dzięki Wam.

Pozdrawiam Was serdecznie
Jakub

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz