Oto lista atrakcji, które zgłosiliśmy na Pyrkon 2013. Gdy otrzymamy potwierdzenia, podamy Wam jak zwykle naszą tabelę programową. Wedle planów ma być sporo LARPowania, niemało gadania i tyle grania, na ile warunki pozwolą.
System przyjmowania sesji na poznańskich konwentach od lat polega na zgłaszaniu ich w trakcie imprezy. Dlatego wymienione tu dwie pozycje są przykładami. Rafał nie pojawił się na ZjAvie i ma zamiar nadrobić to na Pyrkonie.
System przyjmowania sesji na poznańskich konwentach od lat polega na zgłaszaniu ich w trakcie imprezy. Dlatego wymienione tu dwie pozycje są przykładami. Rafał nie pojawił się na ZjAvie i ma zamiar nadrobić to na Pyrkonie.
Sesje:
Dziedzictwo Imperium:
Kolumnada Nieba
Rafał Pośnik
4 h
2-4 Graczy
2-4 Graczy
Porzućcie to co znane.
Stoicie przed największym cudem dawnego Stworzenia. Po
latach prób i poszukiwań, po niezliczonych porażkach i kluczeniu po własnych
śladach, jesteście u początku wszystkiego. Wywędrowaliście daleko poza granice
ziem znanych człowiekowi. Tego miejsca nie ma na żadnej mapie. Poszukując
odpowiedzi znaleźliście ostateczną tajemnicę.
Oto Pałac Stwórcy. Zatopiony niczym klejnot pośród pasków
pustyni. Mówi się, że na jego ścianach zapisana jest historia świata aż po jego
kres. Jesteście u progu rozwiązania zagadki zagłady Ludzkości i znalezienia
remedium na zaistniałą sytuacje. To kres trwającej wieczność podróży. Człowiek
w Domu Boga. Marzenie każdego poszukiwacza przygód.
Teraz najważniejsze pytanie: czy jesteście gotowi przekroczyć
prastarą bramę?
Dziedzictwo Imperium:
Gospoda na krańcu świata
Prowadzący: Rafał Pośnik
3-4 Graczy
4 h
4 h
Gospoda na skrzyżowaniu dróg imperium została odcięta od
świata przez śnieg zawieruchę i mgłę. Spokojna kotlina przyjmuje wędrowców
którzy muszą się schronić przed niszczycielskim żywiołem. Karczma wypełniona
podróżnymi, gdzie przebywa zbyt wiele nacji na zbyt małej przestrzeni jest
teatrem na którym Wasi bohaterowie mogą wstąpić na karty i szlaki Imperium.
Smętne cienie gór zmierzchu odbijają się na śniegu.... Czy jesteście gotowi
stawić czoło życiu w Imperium?
Ta przygoda ma przede wszystkim wprowadzić Was w mechanikę
Dziedzictwa Imperium.
Prelekcje:
Wprowadzenie do
Dziedzictwa Imperium
Prowadzący: Piotr ‘Myszkin’ Mysłek
Czas trwania: 1 h
Prelekcja zalecana dla
uczestników sesji i LARPów w świecie Dziedzictwa Imperium
Renesans. Fantasy.
Postapokalipsa.
Wchodzące w wiek Odrodzenia
ziemie ludzi zostały rozerwane magicznym kataklizmem. Zamiast wieku wielkich
odkryć zaczęły się czasy wojen o ocalałe krainy i surowce. Artyści, wynalazcy i
humaniści wchodzą w świat niepokojów i zdrad. Czy spryt godny Machiavellego czy
geniusz na miarę Leonarda starczą w starciu z elfami legionami czy potęgą
demonów?
Na prelekcji dowiecie się o
nietypowym świecie oraz mechanice, która daje Graczom duży wpływ na rozgrywkę i
koncentruje fabułę na historiach postaci.
Intrygi. Zdrady. Trudne wybory.
Mity, archetypy, historie
Prowadzący: Rafał Pośnik
Czas trwania 1-1,5 h
Think-tank. Słuchajcie, zawsze
pasjonowały mnie historie i motywy, które napędzają scenariusze. Pomysł jest
bardzo prosty: zamykamy dziesięciu Mistrzów Gry w jednym pokoju. Dodajemy do
nich pięciu graczy. Umiemy gadać o tym godzinami. Ale ta dyskusja może nam coś
przyniesie. Poszukamy odpowiedzi na pytanie, co warto prowadzić, jakie historie
są poczytne, jak je adaptować do scenariuszy, a jakich oczekują gracze. Poznamy
Wasze sny i marzenia i przekujemy je w historie. Opowieści warte opowiedzenia.
Takie, o których można powiedzieć, że są kanonem. Adaptowalne do wszystkich
systemów.
Postaramy się dowiedzieć, czym jest
dobra historia. Zapraszamy do dzielenia się uwagami.
Mechanika cudów
Pośnik Rafał
Panel dyskusyjny w formie
konwersatorium, gdzie będziemy zastanawiać się czym jest stół oraz dlaczego
dzieje się to co się dzieje. Otwarty zarówno dla graczy jak i MG. Dyskusja ma
za zadanie pokazać jak jest postrzegana magia i jak mogłaby być postrzegana.
Spróbujemy na kilku przykładach, zrozumieć działanie zjawisk wykraczających
poza zrozumienie. Pokazać różne punkty widzenia i różne zastosowania dla
Kampanii czynnika X jakim w wielu systemach RPG jest magia, mutacje i zjawiska
paranormalne.
LARPy:
Dziedzictwo Imperium:
Renesans
Prowadzący: Jan Świrski
Minimalna liczba uczestników: 12 osób (max. 20)
Czas trwania: 4h
Książę polecił Malarzowi stworzyć obraz swojej Kochanki.
Wysłał ich do podmiejskiej wilii. Jednak w jego sercu pojawiły się wątpliwości.
Czemu Kochanka tak łatwo się zgodziła? Czemu właśnie ten Malarz pojawił się we
właściwym momencie. Nie zważając na własne bezpieczeństwo, z jednym tylko
Giermkiem, Książę ruszył o świcie ze stolicy, by sprawdzić swe podejrzenia.
Wrogowie zauważyli niestety jego wyjazd. W ślad za władcą
ruszyli Zabójcy. Tymczasem wierni ludzie władcy wysłali ich śladem Obrońców.
Czy Książę dotrze na miejsce? Co się dzieje w willi? Czy pozory przypadkiem nie
mylą? Przekonajcie się o tym sami.
Dziedzictwo Imperium: „Umarł Lord, niech żyje...”
Prowadzący: Jan Świrski
Liczba Graczy: 20-23
Czas trwania: 4h
Czas trwania: 4h
Umarł Lord, dość bogatych i
rozległych włości w Hrabstwie Czterech Miast na południu Księstwa Montsegur. O
spadek po nim ubiegają się jego krewniacy, jak i okoliczni wielmoże. Aby
rozdzielić należycie włości przybył młody książę, Chrom Ludwik Trenton de Laion.
Za jego podróżą w te okolice stoi potężny kapłan, kanclerz Jean Paul Cozzini.
Chce on by następca tronu poznał swoich poddanych, oraz nauczył się zarządzać
własnym dobrem. Razem z młodym księciem przybył zaufany doradca młodego króla
oraz człowiek Cozziniego.
Przyjęcie zostało wydane na cześć Jego Wysokości, a
zarazem aby uczcić pamięć po zmarłym Lordzie. W pałacu wszyscy zainteresowani
bogactwem i majątkiem, które przydzieli książę. I do tego te pogłoski, jakoby
lord nie umarł śmiercią naturalną. W świecie magii i mrocznych istot, może to
znaczyć różne rzeczy…
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz