wtorek, 8 stycznia 2013

Nasze propozycje na ZjAvę, część I: sesje

Prezentujemy Wam naszą "twarde jądro" naszego programu, czyli sesje. Sprawę postawimy jasno: tak, nie ma tu przygód Rafała. Pojawi się on tylko na części konwentu. Jeżeli chcecie, żeby nasz najpopularniejszy MG prowadził, piszcie w komentarzach ;) Tymczasem przedstawiamy ofertę resztę naszego zespołu:

Dziedzictwo Imperium: Zamach
Prowadzący: Jakub Zapała
Czas trwania: 4 h
Liczba Graczy: 2-4
W Combrai dopiero co skończyła się wojna domowa. Książę Tomasz pokonał siły macochy, zjednoczył państwo i zawarł korzystne sojusze. Pod jego panowaniem księstwo zaczyna rosnąć w siłę. Honoriusz de Corbeil, jego główny doradca, zapewnia, ze wkrótce zakwitnie. Zapewnić to mają tajemnicze bogactwa odkryte w Górach Zmierzchu.
Was wezwał drugi z doradców Tomasza. Jego dawny wychowawca, generał Combrai i szef wywiadu księstwa, hrabia Nicolas le Fay. Nie macie złudzeń co do tego, czemu Was wezwał. Jesteście specjalistami pewnymi swoich kompetencji. Znacie nawzajem swoją reputację, choć nigdy nie pracowaliście razem. Kiedy patrzycie nawzajem w swoje oczy czekając pod gabinetem hrabiego wiecie co powie. Inaczej wezwałby innych ludzi.
Ktoś planuje zabić księcia. Tylko Wy możecie temu zapobiec.

Dziedzictwo Imperium: Dzień Trentona
Prowadzący: Jakub Zapała
Czas trwania: 4 h
Liczba Graczy: 2-4
Przypadające na czerwiec święto Oświecenia Trentona to dzień Rodów i pamięci o wielkich wydarzeniach z przeszłości. Wiele rocznic i urodzin obchodzi się nie w przynależnym im czasie, a właśnie wtedy. Dla ludu jest to święto wody i ognia, tańców i miłości. Festiwal pogańskiej radości. Każdy Ród obchodzi je inaczej. W tę jedną, krótką noc nie ma Kultu ani Imperium. Wracają starożytne obrzędy, królewskie zwyczaje dawnych wieków. Najkrótsza noc. Wspomnienie dawnych czasów.
Dla Laion Oświecenie Trentona jest najważniejszym dniem w roku. Nad rzekami i jeziorami lub przed dworkami szlachty, pod gołym niebem, ustawiane są wielkie stoły. Uczta Trentona to wyraz jedności całego Rodu. Każdy, niezależnie od stanu i pochodzenia, może usiąść i jeść wraz z lordami, hrabiami i książętami. Jednak czasem wszystko idzie źle. Noc wspomnień przerodzić się potrafi w prawdziwy koszmar, a wieczorna zabawa w śledztwo – lub walkę o przeżycie.

Dziedzictwo Imperium:  Ostatni Baron
Prowadzący: Maciek Ostrowski
Czas trwania: 4 h
Liczba Graczy: 2-4
Baron von Mannstein jest ostatnim żywym mężczyzną w rodzinie. Niestety, już niedługo - obecnie został zatrzymany i wtrącony do lochu przez hrabiego przygranicznego miasta Mille pod zarzutem zdrady stanu i spiskowania z ciemnymi mocami. Ty jednak wiesz, że to by było do niego zupełnie niepodobne. Więcej! Wiesz też, że rodzina von Mannstein była od wieków skłócona z rodziną de Mille. Gdy jednak sprawy przybrały tak drastyczny obrót, gdy hrabia zdobył poparcie możnych, baron został osamotniony. Tylko kilku najbliższych przyjaciół pozostało mu lojalnych... Ale czy może na nich liczyć?
Właśnie... Czy pomożesz baronowi?

Dziedzictwo Imperium:  Zamek niebios
Prowadzący: Maciek Ostrowski
Czas trwania: 4 h
Liczba Graczy: 2-4
Byłeś brzdącem, gdy po raz pierwszy usłyszałeś tę legendę. Piękny zamek o siedmiu wieżach, każda wyższa od poprzedniej; fosa wypełniona wodą tak czystą, że widać dno w najgłębszym punkcie; mury grube na dwanaście łokci a bramy wykute z najczystszej i najmocniejszej trollej stali. A co najważniejsze, w lochach brak miejsca dla więźniów - wszystkie piwnice bowiem zapełnione są skarbami. Castel Céleste. W miarę jak mijały lata, nie przestałeś myśleć o bogactwach twierdzy. Przeciwnie, ich wizja nie daje ci spokoju. Może właśnie dlatego, gdy usłyszałeś o wyprawie postanowiłeś wziąć w niej udział? Ekspedycja ma go odnaleźć i zbadać. Przekonać się, czy to faktycznie tylko legenda.
Tej okazji nie można zmarnować!

Dziedzictwo Imperium:  De Kuyper
Prowadzący: Maciek Ostrowski
Czas trwania: 4 h
Liczba Graczy: 2-4
Kuyper było dobrze prosperującym miastem. Znaczące na gospodarczej mapie Imperium, warte uwagi imperialnych strategów, kwitło. Zostało jednak zmienione w twierdzę, bastion zepsucia i centrum handlu niewolnikami. Jego mieszkańców pozbawiono godności i zmuszono do ciężkiej pracy nie dającej przychodów; miasto wymarło, przekształcając się w garnizon. Na czele tych zmian stanął młody dziedzic: bękart tragicznie zmarłego hrabiego de Kuyper. Teraz miara się przebrała. Lokalni panowie postanowili z pomocą swych regimentów zaprowadzić porządek w okolicy, a przy okazji, korzystając z wsparcia kilku zuchwalców, uszczknąć trochę bogactw... Panowie, kto pierwszy, temu chwała! A bękartowi - na pohybel!

Dziedzictwo Imperium: Imperium 200 lat później
Prowadzący: Konrad ‘Vinek’ Winniewski
Czas trwania: 5 h
Liczba Graczy: 2-5
Świat się zmienił. Magia została zakazana, a mędrcy zdolni do jej używania praktycznie zniknęli. Tajemnicza technologia Trolli, którą przechwycili Biora, pozwoliła na zatrzymanie pochłanianie świata, a także przyczyniła się do rozrostu imperium. Elfy i Orkowie cofnęli się w głąb swych ziem. Nie oznacza to jednak, że się poddali i nie chcą zguby ludzkości. W nowym imperium rozwija się coraz to bardziej technologia oparta o siłę pary wodnej. Pierwsze parowozy zaczynają ruszać po głównych szlakach handlowych. Nieśmiało myśli się o tym, by ludzie wreszcie wzbili się w przestworza. Czy w epoce postępu coś mogło by być nie tak?
Jak się okazuje, jednak tak. Nowa zaraza rozprzestrzenia się po Imperium. Nikt nie jest w stanie znaleźć na nią lekarstwa. Na tajemniczą Tańczącą Wyspę, z której podobno pochodzi zabójcza choroba, wyprawiła się grupa uczonych. Mieli tam szukać lekarstwa. Nie wrócili. Syn przywódcy wyprawy zbiera nową ekipę awanturników. Tylko oni mogą uratować Ludzkość. Uczynią wszystko dla dobra Imperium.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz