wtorek, 25 marca 2014

Ostatnimi czasy w Imperium



Od początku tego roku informacje na blogu były sporadyczne. Nie dziwiło Was to zapewne – wiecie, że pracujemy nad Dworami Końca Świata. Ta sprawa została zamknięta, podręcznik jest już u Wydawców a my odwiedzamy kolejne konwenty z sesjami i prezentacjami systemu. Czas powoli wracać do regularnych aktualizacji. Nie obiecamy Wam od razu dwóch tekstów w tygodniu, ale postaramy się szybko wrócić do tego standardu. Zanim jednak do tego przejdziemy, chcemy podsumować ostatni okres. W kolejne wtorki będziemy zajmować się sprawami organizacyjnymi, a w czwartki spróbujemy dostarczać Wam nowych materiałów. Jeżeli więc chcecie wiedzieć, co się działo w ostatnich miesiącach, zapraszamy do lektury.

Konwenty
W lutym i marcu byliśmy na trzech konwentach o różnej wielkości i profilu.

ZjAva, choć zdominowana przez ogromny gamesroom tuż przy wejściu, udała się nam niezgorzej. Mieliśmy bogaty program, który całkiem nieźle się wypełnił. W sobotę były takie chwile, kiedy toczyły się jednocześnie trzy nasze sesje, z pełnymi składami. Opowiedzieliśmy o Dworach, pokazaliśmy sporo nowych grafik. Było fajnie.

Nałęczokon 4.1, choć mały, był bardzo przyjemnym spotkaniem fanów fantastyki i gier. Pokazaliśmy tam pierwszy raz wersję „beta” Dworów Końca Świata (z wprowadzonymi wszystkimi poprawkami zaproponowanymi przez testerów). Porozmawialiśmy o wydawaniu gier fabularnych w Polsce i trochę pograliśmy. Impreza okazała się być nad wyraz udana.

Pyrkon stał się już dla nas synonimem ciężkiej pracy. Festiwal fantastyki w Poznaniu nie jest niestety przyjazny graniu. Nie można za to na nim narzekać na brak zainteresowanych. Nasza ekipa prowadziła sesje i LARPy. Składy były pełne a efekty udane. Mimo wysiłku, jaki musieliśmy w to włożyć, Pyrkon uważamy za sukces. Żałujemy tylko, że Poznań nie chciał naszych prelekcji o systemie i świecie. Musieliśmy nadrobić to przy stanowiskach RPGowych.

Dwory Końca Świata
Jak wiecie w lutym zakończyliśmy testy Dworów Końca Świata. Podręcznik spotkał się z ciepłym przyjęciem (co akurat nie było celem testów, ale miłym dodatkiem). Naprawiliśmy usterki i zajęliśmy się tym co było problemem w klasycznym Dziedzictwie Imperium. Zebraliśmy bogatą bazę ilustracji oraz przygotowaliśmy szczegółowe mapy (choć część będzie musiała poczekać do dodatków - nie wszystko zmieści się w jednej pozycji). Jesteśmy przekonani, ze podręcznik spełni wszelkie Wasze oczekiwania. W tej chwili trwa redakcja w wydawnictwie.

Finał prac nad Dworami utwierdził nas w przekonaniu, że jest to inna gra niż klasyczne Dziedzictwo Imperium. Różnią się zarówno możliwościami postaci jak i przebiegiem rozgrywki. Opowiemy Wam jeszcze o tym na tym blogu. Wkrótce dostaniecie nowego RPGa, chociaż osadzonego w znanym Wam świecie i wykorzystującego system Dziedzictw oraz wiele innych dobrych pomysłów z klasycznego DI. Zachęcamy, byście go wypróbowali. Jeżeli nie przypadnie Wam do gustu, nie martwcie się. Będziemy wspierać też klasyczną linię.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz