Od początku tego roku informacje
na blogu były sporadyczne. Nie dziwiło Was to zapewne – wiecie, że pracujemy
nad Dworami
Końca Świata. Ta sprawa została zamknięta, podręcznik jest już u
Wydawców a my odwiedzamy kolejne konwenty z sesjami i prezentacjami systemu.
Czas powoli wracać do regularnych aktualizacji. Nie obiecamy Wam od razu dwóch
tekstów w tygodniu, ale postaramy się szybko wrócić do tego standardu. Zanim
jednak do tego przejdziemy, chcemy podsumować ostatni okres. W kolejne wtorki
będziemy zajmować się sprawami organizacyjnymi, a w czwartki spróbujemy
dostarczać Wam nowych materiałów. Jeżeli więc chcecie wiedzieć, co się działo w
ostatnich miesiącach, zapraszamy do lektury.
Konwenty
W lutym i marcu byliśmy na trzech
konwentach o różnej wielkości i profilu.
ZjAva, choć zdominowana przez ogromny gamesroom tuż przy wejściu,
udała się nam niezgorzej. Mieliśmy bogaty program, który całkiem nieźle się
wypełnił. W sobotę były takie chwile, kiedy toczyły się jednocześnie trzy nasze
sesje, z pełnymi składami. Opowiedzieliśmy o Dworach, pokazaliśmy sporo nowych
grafik. Było fajnie.
Nałęczokon 4.1, choć mały, był bardzo przyjemnym spotkaniem fanów
fantastyki i gier. Pokazaliśmy tam pierwszy raz wersję „beta” Dworów Końca
Świata (z wprowadzonymi wszystkimi poprawkami zaproponowanymi przez testerów).
Porozmawialiśmy o wydawaniu gier fabularnych w Polsce i trochę pograliśmy.
Impreza okazała się być nad wyraz udana.
Pyrkon stał się już dla nas synonimem ciężkiej pracy. Festiwal fantastyki
w Poznaniu nie jest niestety przyjazny graniu. Nie można za to na nim narzekać
na brak zainteresowanych. Nasza ekipa prowadziła sesje i LARPy. Składy były
pełne a efekty udane. Mimo wysiłku, jaki musieliśmy w to włożyć, Pyrkon uważamy
za sukces. Żałujemy tylko, że Poznań nie chciał naszych prelekcji o systemie i
świecie. Musieliśmy nadrobić to przy stanowiskach RPGowych.
Dwory Końca Świata
Jak wiecie w lutym zakończyliśmy
testy Dworów Końca Świata. Podręcznik spotkał się z ciepłym
przyjęciem (co akurat nie było celem testów, ale miłym dodatkiem). Naprawiliśmy
usterki i zajęliśmy się tym co było problemem w klasycznym Dziedzictwie Imperium.
Zebraliśmy bogatą bazę ilustracji oraz przygotowaliśmy szczegółowe mapy (choć
część będzie musiała poczekać do dodatków - nie wszystko zmieści się w jednej
pozycji). Jesteśmy przekonani, ze podręcznik spełni wszelkie Wasze oczekiwania.
W tej chwili trwa redakcja w wydawnictwie.
Finał prac nad Dworami utwierdził
nas w przekonaniu, że jest to inna gra niż klasyczne Dziedzictwo Imperium.
Różnią się zarówno możliwościami postaci jak i przebiegiem rozgrywki. Opowiemy
Wam jeszcze o tym na tym blogu. Wkrótce dostaniecie nowego RPGa, chociaż
osadzonego w znanym Wam świecie i wykorzystującego system Dziedzictw oraz wiele
innych dobrych pomysłów z klasycznego DI. Zachęcamy, byście go wypróbowali.
Jeżeli nie przypadnie Wam do gustu, nie martwcie się. Będziemy wspierać też
klasyczną linię.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz