Na ZjAvie będzie dużo naszych sesji. Mamy nadzieję, że dostaniemy dwa stałe stanowiska, przy których bez przerwy będzie toczyła się gra. Nawet jeśli tak nie będzie, łatwo nas odnajdziecie. Będziecie mogli wypróbować nareszcie Dwory Końca Świata u przynajmniej czterech MG. Oto nasz plan minimum:
Co się wydarzyło w Ens?
Maciek Ostrowski
4
h
2-5 graczy
Collegium Magicum zorganizowało wyprawę badawczą, której celem jest wioska
Ens. Kiedyś była jego ośrodkiem badawczym. Leży ona na granicy Gór Zmierzchu i
ziem Ligi Północnej. Ponoć dzieją się tam dziwne rzeczy - ludzie mówią dziwnymi
językami, duchy zmarłych władców przechadzają się po okolicznych polach, wilki
wyją do słońca, a niedźwiedzie wychodzą z grot na zimę. Ostatnio jednak
wydarzyło się coś, co wywołało zaniepokojenie wśród władz uczelni: od czasu,
gdy któryś z górników znalazł w podziemiach księgę, o Ens stało się cicho, a
gońcy wysłani dla oglądu sytuacji, nigdy nie wrócili z raportem. Trzeba zbadać
całą sytuację i, w miarę możliwości, rozwiązać problem jak najszybciej.
Morowe powietrze
Maciek Ostrowski
4
h
2-5 graczy
Bramy Lormont zostały zamknięte. W mieście panoszy się zaraza. Ludzie boją
się wychodzić z domów. A wy utknęliście pośrodku tego wszystkiego. Popasanie w
tej gospodzie było ryzykowne, ale nie można było przewidzieć wprowadzenia
alertu generalnego w ciągu jednej nocy. Teraz musicie się stąd wydostać albo
pomóc w stłumieniu zarazy. Musicie się jednak pospieszyć - mag zamknął się w
swojej wieży, baron podobno kona w męczarniach, a bezradni ludzie zaczynają
coraz bardziej wrogo spoglądać na realmickie osiedle w biednej części miasta.
Jeśli nie zostaną podjęte stanowcze środki, tragedia może okazać się jeszcze
większa.
...zobaczymy.
Maciek Ostrowski
4
h
2-5 graczy
Grupa osób niezwykłych znalazła się w niezwykłych okolicznościach - w
pustkowiu, bez służby, bez sali balowej, bez towarzystwa hrabiny de Falaise
oraz bez najmniejszego pojęcia, co się właśnie stało. Okazało się, że mają przy
sobie podstawowe środki do przeżycia w trudnych warunkach oraz to, z czym
pojawili się na bankiecie. Nie zmienia to jednak faktu, że są w niewygodnej
sytuacji i nie poprawia jej nawet fakt, że widzą w oddali drzewo w zabawnym
kształcie.
Co będzie teraz?...
Pojedynek
Rafał Pośnik
4 h
2-4 Graczy
Dwóch przyjaciół. Wreszcie się pozabijają. Zemsta to bardzo delikatna
rzecz. Czasem w trakcie walki o władzę zapominamy o tych najważniejszych
rzeczach. W pogoni za wpływami jesteśmy poświęcić wszystko, nawet przyjaźń.
Wojna jest przedłużeniem polityki. Żyjemy i umieramy na ziemiach Laion według
ścisłych zasad etykiety. Jednak nawet one maja swój cel. Mają nas czynić
lepszymi. Wzorami do naśladowania dla tych, którzy za nami podążają. Mogą jednak
poddać się cynizmowi i użyć ludzi jako narzędzi. Wtedy możemy zapomnieć, że
naszym oponentem jest przyjaciel. Ludzie szlachetni mają przyjaciół, którzy nie
pozwolą im upaść. Nawet jeśli muszą im przypomnieć, że w życiu jest coś
cenniejszego niż Potęga.
Spadek
Rafał Pośnik
4 h
2-4 Graczy
Familia. Silna i potężna. Oplatająca swymi wpływami wszystkie dwory
Imperium.
Stare Kaplaskie powiedzenie mówi: ” Z rodziną najlepiej wychodzisz na wspólnym portrecie”. Koligacje są wszystkim. Być dobrze urodzonym to połowa sukcesu w trakcie Gry. Politycznej walki na wszystkich frontach. Jednak co gdy ktoś zmęczył się czekaniem na uznanie, co się stanie, gdy postanowi sięgnąć po tytuły i władze, która mu się nie należy? Uderzając we swych starszych uderzasz w filar, który podtrzymuje twój dom. Czasem gra jest warta świeczki.
Stare Kaplaskie powiedzenie mówi: ” Z rodziną najlepiej wychodzisz na wspólnym portrecie”. Koligacje są wszystkim. Być dobrze urodzonym to połowa sukcesu w trakcie Gry. Politycznej walki na wszystkich frontach. Jednak co gdy ktoś zmęczył się czekaniem na uznanie, co się stanie, gdy postanowi sięgnąć po tytuły i władze, która mu się nie należy? Uderzając we swych starszych uderzasz w filar, który podtrzymuje twój dom. Czasem gra jest warta świeczki.
Nestor rodu, Aremenis de Hachette, został zabity. Każdy mógł zlecić to
zabójstwo. Rodzina na nowo musi ustalić strefy wpływów. Dziś w nocy przy stole
w ziemskiej posiadłości wyznaczymy kurs.. Zabójca też będzie chciał kawałek
tortu czy starczy nam siły by oprzeć się pokusie? Sielanka skończona czas
podzielić spadek.
Złota Krew
Rafał Pośnik
4 h
2-4 Graczy
Szlachectwo zobowiązuje, zawsze i
wszędzie. Szczególnie, jeżeli jednego z nas znajdujemy martwego na gościńcu.
Prawo i porządek w tych mrocznych czasach to jedyne co pozostało z cywilizacji.
Mordercy ograbili go ze wszystkiego, bandyci
zabrali mu pieniądze, pierścienie
i klejnoty rodowe. Bracia już wyruszyli by złapać ich trop, sprawiedliwość musi
zostać wymierzona, zuchwałość ludzi bez serca staje się zagrożeniem dla
porządku ustalonym przez Pięciu Bogów.
Śmierć musi zostać pomszczona, strach zagościć ma w duszach wszystkich tych, którzy podnoszą rękę na dłoń która ich karmi. Bękarty,
odszczepieńcy, szubrawcy pytanie czy jest w Imperium miejsce dla ludzi
szlachetnych.
Bękart
Rafał Pośnik
4 h
2-4 Graczy
Urodzony w Wolund. Z pierwszym krzykiem
związany z ziemią Księstwa Wzgórz. Z ciemnym borem, pełnym wiecznie zielonych
igieł. Z mrozem srogich zim, o śniegu bielszym niż można sobie to wyobrazić. W
krainie gdzie wszelka słabość jest karana śmiercią przez samą naturę. W czasach
zawieruchy i końca świata. Wydobyty z martwego łona matki. W ponurej gotyckiej
twierdzy, na zimnej , kamiennej posadce. Wśród bólu, krzyku i cierpienia.
Bękart, zmaza na honorze, która nie chciała umrzeć. Drugi syn Cualana. Gwyneth
szlachetna, pani na włościach, nie darzy nigdy matczyną miłością, lecz nie dziw
jej się. Trudno jest kochać cierń i potwarz, jaka spotkała ją, bardzo młodą
żonę. To że bękart nie otrzyma Cuchulainn miecza rodowego powinno być
wystarczającą wskazówką co do losu
dziecka.
Tańcząca wyspa
Prowadzący: Konrad
‘Vinek’ Winniewski
Czas trwania: 5 h
Liczba Graczy: 2-5
Świat
się zmienił. Magia została zakazana, a mędrcy zdolni do jej używania
praktycznie zniknęli. Tajemnicza technologia Trolli, którą przechwycili Biora,
pozwoliła na zatrzymanie pochłanianie świata, a także przyczyniła się do
rozrostu imperium. Elfy i Orkowie cofnęli się w głąb swych ziem. Nie oznacza to
jednak, że się poddali i nie chcą zguby ludzkości. W nowym imperium rozwija się
coraz to bardziej technologia oparta o siłę pary wodnej. Pierwsze parowozy zaczynają
ruszać po głównych szlakach handlowych. Nieśmiało myśli się o tym, by ludzie
wreszcie wzbili się w przestworza. Czy w epoce postępu coś mogło by być nie
tak?
Jak
się okazuje, jednak tak. Nowa zaraza rozprzestrzenia się po Imperium. Nikt nie
jest w stanie znaleźć na nią lekarstwa. Na tajemniczą Tańczącą Wyspę, z której
podobno pochodzi zabójcza choroba, wyprawiła się grupa uczonych. Mieli tam
szukać lekarstwa. Nie wrócili. Syn przywódcy wyprawy zbiera nową ekipę
awanturników. Tylko oni mogą uratować Ludzkość. Uczynią wszystko dla dobra
Imperium.
Dzień Trentona
Prowadzący: Jakub
Zapała
Czas trwania: 4 h
Liczba Graczy: 2-4
Przypadające
na czerwiec święto Oświecenia Trentona to dzień Rodów i pamięci o wielkich
wydarzeniach z przeszłości. Wiele rocznic i urodzin obchodzi się nie w
przynależnym im czasie, a właśnie wtedy. Dla ludu jest to święto wody i ognia,
tańców i miłości. Festiwal pogańskiej radości. Każdy Ród obchodzi je inaczej. W
tę jedną, krótką noc nie ma Kultu ani Imperium. Wracają starożytne obrzędy,
królewskie zwyczaje dawnych wieków. Najkrótsza noc. Wspomnienie dawnych czasów.
Dla
Laion Oświecenie Trentona jest najważniejszym dniem w roku. Nad rzekami i
jeziorami lub przed dworkami szlachty, pod gołym niebem, ustawiane są wielkie
stoły. Uczta Trentona to wyraz jedności całego Rodu. Każdy, niezależnie od
stanu i pochodzenia, może usiąść i jeść wraz z lordami, hrabiami i książętami.
Jednak czasem wszystko idzie źle. Noc wspomnień przerodzić się potrafi w
prawdziwy koszmar, a wieczorna zabawa w śledztwo – lub walkę o przeżycie.
Dwór Końca
Świata
4
h
2-5
Graczy
Jakub
Zapała
Gdy
kataklizm wstrząsnął ziemiami człowieka, rozsypały się dawne państwa. Wśród
rosnących gór, zmieniających koryta rzek i dziesiątek kataklizmów, znikały cale
prowincje. Po niektórych nie został dziś ślad. Inne przetrwały i po dziś dzień
istnieją ukryte przed oczami książąt i baronów. Taką krainą było Locaire. Na
tyle małe, by umknąć uwadze zajętych wielką polityką arystokratów, a dość duże,
by utrzymać się samodzielnie. Jedna z zaginionych krain Imperium.
Dziś
hrabstwo stanęło przed wielkim niebezpieczeństwem. Wojna objęła jego granice.
Ze wszech stron grożą mu przeciwnicy, gotowi zająć je dla siebie. Młody hrabia
Henri de Locaire stanął przed wyborem. Może ujawnić się książętom Laion i w
zamian za pomoc oddać niezależność. Może walczyć i zaryzykować zagładę swoich
poddanych. Takich decyzji nie podejmuje się łatwo, dlatego wezwał Was. Swoją
Tajną Radę. Przyszłość tego dworu należy do Was.
Dziedzictwo Imperium: Sława
4
h
2-5
Graczy
Jakub
Zapała
Wilhelm Sęp Biora
jest człowiekiem szanowanym. Znanym historykiem, piszącym o heroicznej walce
swego Rodu z Lajonitami. To jednocześnie weteran Wojny Ostatecznej, zasłużony
żołnierz. Zamożny i wpływowy bohater swojego ludu.
Nawet
tacy ludzie miewają czasem problemy, z którymi nie mogą sobie poradzić. Sęp potrzebuje
ludzi bezwzględnych i skutecznych, aby rozwiązali nietypowy problem. Sam jest
już stary, a nie może podróżować. W związku z tym potrzebuje Waszej pomocy. Czy
mu odmówicie?
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz