Już jutro zaczyna się Pyrkon. Niewiele programu możemy Wam zaoferować, bo i niewiele od nas chcieli. Niemniej jednak grania Wam z pewnością nie zabraknie. Wysyłam dwóch świetnych Mistrzów Gry i naszego naczelnego LARPmistrza. Będziecie mogli pograć w Dwory Końca Świata. Nasza ekipa będzie otwarta do prezentacji systemu a może nawet poprowadzenia starego Dziedzictwa Imperium. Chętnie odpowiedzą na Wasze pytania.
A po Pyrkonie na blogu pojawią się nowe informacje i aktualizacje. Przygotujcie się na nowe wieści!
Jeżeli macie pytania, piszcie oczywiście na dziedzictwa@wp.pl
LARPy:
Dziedzictwo
Imperium: Sąd parów
Prowadzący: Jakub
Zapała. Jan Świrski
Minimalna liczba
uczestników: 12 osób (max. 20)
4 h
Lord Filip de
Charousse popełnił błąd. Każdy arystokrata ma krew na rękach. Ten jednak dał
się złapać.
Dziś hrabia
zwołuje cały swój dwór. Nawet najwyższy książęcy urzędnik nie może skazać lorda
na śmierć. Choć ma dowody morderstwa, zdrady i uczestnictwa w spisku,
potrzebuje odprawić sąd. Radę równych, bo tylko oni mogą ocenić postepowanie
innego arystokraty. Sąd parów. Do wydania wyroku potrzeba czterech.
Zgłosiło się
sześciu.
Dwór pełen jest
zwalczających się stronnictw. Każdy lord posiada swoich zauszników, ale też
wrogów. Jedni chcą skazać de Charousse’a, inni go uniewinnić. Arystokraci jak
nigdy potrzebują poparcia innych członków świty hrabiego. Każdy chciałby wejść
w skład sądu parów. Komu to się uda zyska władzę nad życiem i śmiercią lorda
Filipa. To słodka pokusa.
Dziedzictwo Imperium: „Umarł Lord, niech żyje...”
Prowadzący: Jan Świrski
Liczba uczestników: 20
Czas trwania: 4h
Czas trwania: 4h
Niedziela 14:00
Umarł Lord, dość bogatych i
rozległych włości w Hrabstwie Czterech Miast na południu Księstwa Montsegur. O
spadek po nim ubiegają się jego krewniacy, jak i okoliczni wielmoże. Aby
rozdzielić należycie włości przybył młody książę, Chrom Ludwik Trenton de
Laion. Za jego podróżą w te okolice stoi potężny kapłan, kanclerz Jean Paul
Cozzini. Chce on by następca tronu poznał swoich poddanych, oraz nauczył się
zarządzać własnym dobrem. Razem z młodym księciem przybył zaufany doradca
młodego króla oraz człowiek Cozziniego. Przyjęcie zostało wydane na cześć Jego
Wysokości, a zarazem aby uczcić pamięć po zmarłym Lordzie. W pałacu wszyscy
zainteresowani bogactwem i majątkiem, które przydzieli książę. I do tego te
pogłoski, jakoby lord nie umarł śmiercią naturalną. W świecie magii i mrocznych
istot, może to znaczyć różne rzeczy…
Sesje:
Dziedzictwo Imperium: Złota Krew
Rafał
Pośnik
4 h
2-4
Graczy
Szlachectwo
zobowiązuje, zawsze i wszędzie. Szczególnie, jeżeli jednego z nas znajdujemy
martwego na gościńcu. Prawo i porządek w tych mrocznych czasach to jedyne co
pozostało z cywilizacji. Mordercy ograbili go ze wszystkiego, bandyci zabrali mu
pieniądze, pierścienie i klejnoty rodowe. Bracia już wyruszyli by złapać
ich trop, sprawiedliwość musi zostać wymierzona, zuchwałość ludzi bez serca
staje się zagrożeniem dla porządku ustalonym przez Pięciu Bogów. Śmierć musi
zostać pomszczona, strach zagościć ma w duszach wszystkich tych, którzy podnoszą rękę na dłoń która ich karmi. Bękarty,
odszczepieńcy, szubrawcy pytanie czy jest w Imperium miejsce dla ludzi
szlachetnych.
Dziedzictwo Imperium: Zgon w zamkniętym
pokoju
Rafał
Pośnik
4 h
2-4
Graczy
Czemu
umarł Jean Paul Cozzini, człowiek wielkich zasług dla Kultu, Montsegur, całego Imperium?
Opiekun
Księgi Kultu Pięciu Bogów Jean Paul Cozzini umarł tej nocy w swej pracowni.
Zmarł w zamkniętym pokoju i to zaniepokoiło wszystkich ważnych graczy w
Monstegur. Gra jest wszystkim na ziemiach Laion, a ktoś postanowił zabić
Hetmana... ale czy aby na pewno? Cozzini był już nie młody, cieszył się jednak
łaska bogów, być może stało się to co
było nieuniknione. Książe będzie musiał się pogodzić z utratą przyjaciela i
powiernika. Budzi się nowy dzień, wstaje
świt, a ludzie Mroku i Światłą musza rozwiązać tę tajemnice. Czas na nikogo nie
będzie czekał.... tak to bywa w Grze. Czemu umarł Cozzini?
Dziedzictwo Imperium: Historia Gretelle
Rafał
Pośnik
4 h
3-5
Graczy
Dwoje
dzieci zaginęło w wielkim lesie Speraux,. Hans i Gretelle. Dzieci na tyle
ważnych by nie pozostało to bez echa. Dwórka i jej paź. Małe dzieci w bardzo
mrocznym miejscu okalającym twierdze. Grupy poszukiwawcze, muszą je znaleźć.
Gdzie sięga władza i powinność szlachty jeśli nie potrafi zapewnić
bezpieczeństwa nawet mieszkańcom zamku? Dzieci nie wróciły na noc. Ślady
prowadzą w stary bór, w miejsce gdzie od dawna nikt się nie za puszcza, gdzie
serce zamiera z trwogi dorosłemu, a co dopiero małym dzieciom. Las czasem bywa
bardzo okrutny. Hrabia się martwi, mieszkańcy okolicy się martwią. Dwójka
dzieci w ciemności. Same, bezradne, przerażone…
Dziedzictwo Imperium: Bękart
Rafał
Pośnik
4 h
2-4
Graczy
Urodzony
w Wolund, z pierwszym krzykiem związany z ziemią Księstwa Wzgórz. Z ciemnym
borem, pełnym wiecznie zielonych igieł. Z mrozem srogich zim, o śniegu bielszym
niż można sobie to wyobrazić. W krainie gdzie wszelka słabość jest karana
śmiercią przez samą naturę. W czasach zawieruchy i końca świata. Wydobyty z
martwego łona matki. W ponurej gotyckiej twierdzy, na zimnej kamiennej posadce.
Wśród bólu, krzyku i cierpienia. Bękart, zmaza na honorze, która nie chciała
umrzeć. Drugi syn Cualana. Gwyneth szlachetna, pani na włościach, nie obdarzy
go nigdy matczyną miłością, lecz nie dziw jej się. Trudno jest kochać cierń i
potwarz, jaka spotkała ją, bardzo młodą żonę. To że bękart nie otrzyma
Cuchulainn miecza rodowego powinno być wystarczającą wskazówką co do losu
dziecka.
Dziedzictwo
Imperium: Tańcząca wyspa
Prowadzący: Konrad ‘Vinek’
Winniewski
Czas trwania: 5 h
Liczba Graczy: 2-5
Świat się zmienił. Magia została
zakazana, a mędrcy zdolni do jej używania praktycznie zniknęli. Tajemnicza
technologia Trolli, którą przechwycili Biora, pozwoliła na zatrzymanie
pochłanianie świata, a także przyczyniła się do rozrostu imperium. Elfy i
Orkowie cofnęli się w głąb swych ziem. Nie oznacza to jednak, że się poddali i
nie chcą zguby ludzkości. W nowym imperium rozwija się coraz to bardziej
technologia oparta o siłę pary wodnej. Pierwsze parowozy zaczynają ruszać po
głównych szlakach handlowych. Nieśmiało myśli się o tym, by ludzie wreszcie
wzbili się w przestworza. Czy w epoce postępu coś mogło by być nie tak?
Jak się okazuje, jednak tak.
Nowa zaraza rozprzestrzenia się po Imperium. Nikt nie jest w stanie znaleźć na
nią lekarstwa. Na tajemniczą Tańczącą Wyspę, z której podobno pochodzi zabójcza
choroba, wyprawiła się grupa uczonych. Mieli tam szukać lekarstwa. Nie wrócili.
Syn przywódcy wyprawy zbiera nową ekipę awanturników. Tylko oni mogą uratować
Ludzkość. Uczynią wszystko dla dobra Imperium.
Dziedzictwo Imperium: Tajemnica Imperialnej
Manierki
Prowadzący: Konrad ‘Vinek’
Winniewski
Czas trwania: 5 h
Liczba Graczy: 2-5
Pewien ród zgubił w czasie wielkiej wojny potężny magiczny
przedmiot. Ten kto się z niego napije, zdobędzie niespotykaną moc. Moc
zdobywania ludzkich serc, a co za tym idzie wielką władzę. Pewien szalony
bibliotekarz, twierdzi, że wie kto jest posiadaczem tego przedmiotu. Przyjął go
na swój dwór Hrabia Alvin de Hergio de Laion, który zorganizował wielki bankiet
na cześć zaślubin swojej córki z pewnym tajemniczym szlachcicem.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz