Jak co roku wybieramy się na warszawską ZjAvę. Tym razem z naprawdę konkretnym programem (jakby ostatnio był mały ;) ).
NAJPIERW JEDNAK WIEŚĆ Z OSTATNIEJ CHWILI: KONWENT PRZENIÓSŁ SIĘ DO GIMNAZJUM PRZY ULICY DEOTYMY. NIE ZGUBCIE SIĘ NAM!
Na żadnym konwencie nie było dotąd tylu naszych MG, co na tym. O sesjach napiszemy Wam w przyszłym tygodniu, bo będzie tego sporo. Zaczniemy od atrakcji w salach.
W obydwa dni konwentu zaczynać będziemy od prelekcji. Po krótkim wprowadzeniu będzie startował LARP a po zakończeniu prelekcji sesje. Granie będzie do oporu. Krótko mówiąc: cały konwent macie możliwość spędzić na naszych atrakcjach i ani chwili się nie nudzić :)
W trakcie prelekcji będzie można znaleźć też kogoś kto pomoże Wam stworzyć postaci. Jak zwykle możecie jedną wziąć udział w sesjach na
Teraz opisy atrakcji:
Sobota:
Prelekcja: Wprowadzenie do uniwersum Dziedzictwa Imperium
Czas prelekcji: 10-11
Sala: Konkursowa
Opis: Renesans. Fantasy. Postapokalipsa.
Wchodzące w wiek Odrodzenia ziemie ludzi zostały rozerwane magicznym kataklizmem. Zamiast wieku wielkich odkryć zaczęły się czasy wojen o ocalałe krainy i surowce. Artyści, wynalazcy i humaniści wchodzą w świat niepokojów i zdrad. Czy spryt godny Machiavellego czy geniusz na miarę Leonarda starczą w starciu z elfami legionami czy potęgą demonów?
Przed Wami ukażą się wkrótce trzy oblicza tego świata. Poznacie go z punktu widzenia szlachty i dworów, banitów i kondotierów a w końcu odkrywców i podróżników. Walka o władzę, gorzki smak bohaterstwo i eksploracja nieznanych krain to wielkie tematy Renesansu. O nich i o naszych planach dowiecie się na tej prelekcji. Poznacie też nietypowy świat oraz mechanikę, która daje Graczom duży wpływ na rozgrywkę i koncentruje fabułę na historiach postaci.
Intrygi. Zdrady. Trudne wybory.
Wchodzące w wiek Odrodzenia ziemie ludzi zostały rozerwane magicznym kataklizmem. Zamiast wieku wielkich odkryć zaczęły się czasy wojen o ocalałe krainy i surowce. Artyści, wynalazcy i humaniści wchodzą w świat niepokojów i zdrad. Czy spryt godny Machiavellego czy geniusz na miarę Leonarda starczą w starciu z elfami legionami czy potęgą demonów?
Przed Wami ukażą się wkrótce trzy oblicza tego świata. Poznacie go z punktu widzenia szlachty i dworów, banitów i kondotierów a w końcu odkrywców i podróżników. Walka o władzę, gorzki smak bohaterstwo i eksploracja nieznanych krain to wielkie tematy Renesansu. O nich i o naszych planach dowiecie się na tej prelekcji. Poznacie też nietypowy świat oraz mechanikę, która daje Graczom duży wpływ na rozgrywkę i koncentruje fabułę na historiach postaci.
Intrygi. Zdrady. Trudne wybory.
LARP: Renesans
Czas LARPa: 10-14
Opis: Książę polecił Malarzowi stworzyć obraz swojej Kochanki. Wysłał ich
do podmiejskiej willi. Jednak w jego sercu pojawiły się wątpliwości.
Czemu Kochanka tak łatwo się zgodziła? Czemu właśnie ten Malarz pojawił
się we właściwym momencie? Nie zważając na własne bezpieczeństwo, z
jednym tylko Giermkiem, Książę wyjechał o świcie ze stolicy, by
sprawdzić swe podejrzenia. Wrogowie zauważyli niestety jego wyjazd. W
ślad za władcą ruszyli Zabójcy. Tymczasem wierni ludzie władcy wysłali
ich śladem Obrońców. Czy Książę dotrze na miejsce? Co się dzieje w
willi? Czy pozory przypadkiem nie mylą? Przekonajcie się o tym sami.
Niedziela:
Prelekcja: Prapremiera Dworów Końca Świata
Czas prelekcji: 10-11
Sala: P4
Opis: Z radością chcemy Wam opowiedzieć o premierze nowej polskiej gry fabularnej. Dwory Końca Świata nadchodzą!
Pokażemy Wam naszą grę, opowiemy o rozgrywce w nią i zaprosimy na toczące się cały konwent sesje. Opowiemy o naszym pomyśle i koncepcjach na przyszłość. O grze skupionej na polityce, szlachcie i czasach Odrodzenia.
Zanurzcie się z nami w świat renesansowych dworów. Krainę intryg, wojen, magii i tajemnic. Rzeczywistość, w której jednostka jest słaba a liczy się wspólnota: Ród, rodzina, frakcja. Ambitni i wybitni ludzie walczą o przetrwanie, władzę i majętności. Mają do dyspozycji pieniądze, służbę i własne talenty. Koniec końców ich najważniejszym zasobem jest zaufaniem, jakim obdarzają ich przyjaciele. Zagracie z nami?
Pokażemy Wam naszą grę, opowiemy o rozgrywce w nią i zaprosimy na toczące się cały konwent sesje. Opowiemy o naszym pomyśle i koncepcjach na przyszłość. O grze skupionej na polityce, szlachcie i czasach Odrodzenia.
Zanurzcie się z nami w świat renesansowych dworów. Krainę intryg, wojen, magii i tajemnic. Rzeczywistość, w której jednostka jest słaba a liczy się wspólnota: Ród, rodzina, frakcja. Ambitni i wybitni ludzie walczą o przetrwanie, władzę i majętności. Mają do dyspozycji pieniądze, służbę i własne talenty. Koniec końców ich najważniejszym zasobem jest zaufaniem, jakim obdarzają ich przyjaciele. Zagracie z nami?
LARP: Sąd Parów
Czas LARPa: 10-14
Opis: Lord Filip de Charousse popełnił błąd. Każdy arystokrata ma krew na
rękach. Ten jednak dał się złapać. Dziś hrabia zwołuje cały swój dwór.
Nawet najwyższy książęcy urzędnik nie może skazać lorda na śmierć. Choć
ma dowody morderstwa, zdrady i uczestnictwa w spisku, potrzebuje
odprawić sąd. Radę równych, bo tylko oni mogą ocenić postępowanie innego
arystokraty. Sąd parów. Do wydania wyroku potrzeba czterech. Zgłosiło
się sześciu. Dwór pełen jest zwalczających się stronnictw. Każdy lord
posiada swoich zauszników, ale też wrogów. Jedni chcą skazać de
Charousse’a, inni go uniewinnić. Arystokraci jak nigdy potrzebują
poparcia innych członków świty hrabiego. Każdy chciałby wejść w skład
sądu parów. Komu to się uda, zyska władzę nad życiem i śmiercią lorda
Filipa. To słodka pokusa.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz