Czterech Mistrzów Gry, przynajmniej 40 godzin grania: Dziedzictwo Imperium jak zwykle sesjami stoi.
Zgon w zamkniętym pokoju
Rafał Pośnik
4 h
2-4 Graczy
Czemu umarł Cozzini, człowiek wielkich zasług dla Kultu, Monsetgur, całego
Imperium?
Opiekun Księgi Kultu Pięciu Bogów Jean Paul Cozzini zmarł tej nocy w swej
pracowni. Umarł w zamkniętym pokoju i to zaniepokoiło wszystkich ważnych Graczy
w Monstegur. Gra jest wszystkim na ziemiach Laion, a ktoś postanowił zabić
Hetmana… ale czy aby na pewno? Cozzini był już niemłody i choć cieszył się
łaska Bogów, być może stało się to, co było nieuniknione. Książę Zygmunt
Trenton będzie musiał się pogodzić z utratą przyjaciela i powiernika. Budzi się
nowy dzień, wstaje świt, a ludzie Mroku i Światłą musza rozwiązać tę tajemnice.
Czas na nikogo nie będzie czekał… tak to bywa w Grze. Czemu umarł Cozzini?
Pojedynek
Rafał Pośnik
4 h
2-4 Graczy
Dwóch przyjaciół. Wreszcie się pozabijają. Zemsta to bardzo delikatna rzecz.
Czasem w trakcie walki o władzę zapominamy o tych najważniejszych rzeczach. W
pogoni za wpływami jesteśmy poświęcić wszystko, nawet przyjaźń. Wojna jest
przedłużeniem polityki. Żyjemy i umieramy na ziemiach Laion według ścisłych
zasad etykiety. Jednak nawet one maja swój cel. Mają nas czynić lepszymi.
Wzorami do naśladowania dla tych, którzy za nami podążają. Mogą jednak poddać
się cynizmowi i użyć ludzi jako narzędzi. Wtedy możemy zapomnieć, że naszym
oponentem jest przyjaciel. Ludzie szlachetni mają przyjaciół, którzy nie
pozwolą im upaść. Nawet jeśli muszą im przypomnieć, że w życiu jest coś
cenniejszego niż Potęga.
Rafał Pośnik
4 h
2-4 Graczy
Familia. Silna i potężna. Oplatająca swymi wpływami wszystkie dwory
Imperium.
Stare Kaplaskie powiedzenie mówi: ” Z rodziną najlepiej wychodzisz na wspólnym
portrecie”. Koligacje są wszystkim. Być dobrze urodzonym to połowa sukcesu w
trakcie Gry. Politycznej walki na wszystkich frontach. Jednak co gdy ktoś
zmęczył się czekaniem na uznanie, co się stanie, gdy postanowi sięgnąć po
tytuły i władze, która mu się nie należy? Uderzając we swych starszych uderzasz
w filar, który podtrzymuje twój dom. Czasem gra jest warta świeczki.
Nestor rodu, Aremenis de Hachette, został zabity. Każdy mógł zlecić to
zabójstwo. Rodzina na nowo musi ustalić strefy wpływów. Dziś w nocy przy stole
w ziemskiej posiadłości wyznaczymy kurs.. Zabójca też będzie chciał kawałek
tortu czy starczy nam siły by oprzeć się pokusie? Sielanka skończona czas
podzielić spadek.
Ku zachodnim Krainom
Rafał Pośnik
4 h
2-4 Graczy
Regalia była państwem potężnym przed Końcem Świata. Utopią gdzie magia
pomagała osiągnąć ludziom to, do czego zostali wybrani. Panami Stworzenia.
Kataklizm zmienił wszystko. Złamał ten sen. Roztrzaskał go. Mistrz Dante nadal
w niego wierzy. Jest przekonany, że wiedza i magia jest odpowiedzią na bolączki
tego czasu i tego świata. Wyprawa, która podąży z ziem Księstwa Avigionet ma
odbudować potęgę Regali. Przyśpieszyć jej wzrost i znaczenie w wyścigu o
kształt Imperium. Może to i zwykła wyprawa do jednej z zaginionych Koloni po
dawno utracone zapiski i księgi. Jednak każdy wie, że chodzi tak naprawdę o
prestiż i zdobycie przewagi. Pytanie brzmi jednak: Czy potęga, Która
doprowadziła do Końca Świata powinna się odrodzić? Bohaterowie i awanturnicy za
swe usługi dostaną złoto Uczelnia Colegium Magicum Novum Miasta Regali dostanie
klucz do skarbca jakim jest Imperium.
Widok z orlego gniazda
Maciek Ostrowski
4 h
2-4 Graczy
Schloss
Adler był niezdobytą twierdzą. Badano w nim nowe technologie, opracowywano
plany kampanii, decydowano o sprawach ważkich dla Ligi Północnej. Forteca
przetrwała już wiele oblężeń. Teraz jednak do uszu istotnych osób doszły
plotki, jakoby testowano w Orlim Gnieździe broń potrafiącą przeciwstawić się
magii, która tworzy ogień straszniejszy, niż najpotężniejszy z magów. I do tego
Realia dopuścić nie mogły - wynajęły grupę najemników, którzy zniszczą wyniki
badań i wszelkie zapiski, które mogłyby pomóc dojść do obecnego poziomu wiedzy.
Zaczęli swoją misję w miasteczku u podnóża góry, na której mieści się zamek. I
jest pewne, że nie zapomną swoich przygód do końca życia.
Wszyscy muszą umrzeć
Maciek Ostrowski
4 h
2-4 Graczy
Gdy
przyczyną konfliktu jest kobieta, przebiega on w nieprzewidziany sposób. I tym
razem: zaczęło się od niewinnych zalotów młodziutkiego hrabiego de Coussie i
nieco mniej niewinnych zalotów barona von Manstein. Pech chciał, że obaj
kochankowie spotkali się pod balkonem dziewczyny i że Wzgórzanie mają wyjątkowo
gorące głowy i są skorzy do wyciągania miecza. Teraz, gdy baronowi podana
została czarna polewka i gdy udał się w podróż do swojego zamku na ziemiach
Księstwa Wzgórz, ojciec hrabiego postanowił pomścić śmierć syna. W pościg za
orszakiem ruszył oddział przyjaciół rodziny de Coussie.
Albrecht Mysz, nietypowy Biora
Maciek Ostrowski
4 h
2-4 Graczy
W słynącym z
porządku i poszanowania prawa kraju Bjorningów stało się coś, o czym do tej
pory nie słyszano. Pojawiło się to, co nie daje spokoju żadnemu rządowi i
spędza sen z powiek każdemu kapitanowi straży: czarny rynek. W podziemiu
rozprowadzane są wszelkiego rodzaju używki, leki czy substancje, od których
ludziom miesza się w głowach. Problem jest tym poważniejszy, że dzieje się to
nie tylko przysłowiowo... By zbadać całą sprawę i rozwiązać ją najskuteczniej,
w całym państwie zaczęto organizować misje mające na celu rozbić szajkę
nielegalnych handlarzy. Największe sukcesy odnosiła jednak grupa barona von
Kohle w miasteczku Durifft. To oni wpadli na trop niesławnego Albrechta Myszy.
Złoto,
błękit i szkarłat
Piotr
Myszkin Mysłek
4
h
2-5
Graczy
W
mieście nigdy dotąd nie było tak tłoczno, fala uciekinierów wlewa się
nieprzerwanie do miasta od kilku dni. Ranni i zmęczeni, biedni i bogaci.
Większość straciła wszystko, pozostali żerują na ich nieszczęściu. Wojna daje i odbiera, ważne by wiedzieć na
kogo postawić pieniądze. Amourville to tylko przystanek na waszej trasie, stąd
mieliście dostać się na statek, dalej rzeką do Kaplas - stolicy. Jednak tylko
nieliczni wsiądą na pokład, władze wydały glejty podróżne. Wszyscy wysoko
urodzeni, dostatecznie bogaci i wpływowi
już zdobyli swój bilet. Wy właśnie przybyliście do miasta. Plotka głosi,
że pewien człowiek sprzeda glejty temu kto zaoferuje najwięcej, dziś w nocy w
karczmie Henrike’a von Boggard’a. Wszyscy znają to miejsce, to najlepszy przybytek
w mieście, niektórzy mówią, że w Imperium. To ostatnie dokumenty w mieście,
chętnych jest wielu, lepiej się nie spóźnijcie. Kolejny statek może przypłynąć
za tydzień, może nie przypłynąć wcale.
Czas to luksus, na który was nie stać.
Dwór Końca
Świata
4
h
2-5
Graczy
Jakub
Zapała
Gdy
kataklizm wstrząsnął ziemiami człowieka, rozsypały się dawne państwa. Wśród
rosnących gór, zmieniających koryta rzek i dziesiątek kataklizmów, znikały cale
prowincje. Po niektórych nie został dziś ślad. Inne przetrwały i po dziś dzień
istnieją ukryte przed oczami książąt i baronów. Taką krainą było Locaire. Na
tyle małe, by umknąć uwadze zajętych wielką polityką arystokratów, a dość duże,
by utrzymać się samodzielnie. Jedna z zaginionych krain Imperium.
Dziś
hrabstwo stanęło przed wielkim niebezpieczeństwem. Wojna objęła jego granice.
Ze wszech stron grożą mu przeciwnicy, gotowi zająć je dla siebie. Młody hrabia Henri
de Locaire stanął przed wyborem. Może ujawić się książętom Laion i w zamian za
pomoc oddać niezależność. Może walczyć i zaryzykować zagładę swoich poddanych.
Takich decyzji nie podejmuje się łatwo, dlatego wezwał Was. Swoją Tajną Radę. Przyszłość
tego dworu należy do Was.
Dziedzictwo Imperium: Sesja
konkursowa
Jakub
Zapała
4
h
3
Graczy
Po
Końcu Świata życie w Imperium stało się niezwykle trudne. Gęste lasy zarosły
drogi. Bagna pochłonęły pola. Łowcy niewolników spustoszyli miasta. Szlachta
walczy o resztki pozostałych surowców i władzy, podczas gdy prości ludzie toczą
bój o przetrwanie. W tym świecie przetrwają ludzie ambitni i pomysłowi,
Kreatywność, elastyczność i umiejętność wyznaczania sobie wielkich celów – to
cechy twórców nowego porządku. Czy przyniesie to odrodzenie czy zgubę tego
świata, dopiero się okaże.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz