Prezentujemy Wam naszą "twarde jądro" naszego programu, czyli sesje. Sprawę postawimy jasno: tak, nie ma tu przygód Rafała. Pojawi się on tylko na części konwentu. Jeżeli chcecie, żeby nasz najpopularniejszy MG prowadził, piszcie w komentarzach ;) Tymczasem przedstawiamy ofertę resztę naszego zespołu:
Dziedzictwo Imperium:
Zamach
Prowadzący: Jakub Zapała
Czas trwania: 4 h
Liczba Graczy: 2-4
W Combrai dopiero co skończyła się wojna domowa. Książę
Tomasz pokonał siły macochy, zjednoczył państwo i zawarł korzystne sojusze. Pod
jego panowaniem księstwo zaczyna rosnąć w siłę. Honoriusz de Corbeil, jego
główny doradca, zapewnia, ze wkrótce zakwitnie. Zapewnić to mają tajemnicze
bogactwa odkryte w Górach Zmierzchu.
Was wezwał drugi z doradców Tomasza. Jego dawny wychowawca,
generał Combrai i szef wywiadu księstwa, hrabia Nicolas le Fay. Nie macie
złudzeń co do tego, czemu Was wezwał. Jesteście specjalistami pewnymi swoich
kompetencji. Znacie nawzajem swoją reputację, choć nigdy nie pracowaliście
razem. Kiedy patrzycie nawzajem w swoje oczy czekając pod gabinetem hrabiego
wiecie co powie. Inaczej wezwałby innych ludzi.
Ktoś planuje zabić księcia. Tylko Wy możecie temu zapobiec.
Dziedzictwo Imperium: Dzień Trentona
Prowadzący: Jakub Zapała
Czas trwania: 4 h
Liczba Graczy: 2-4
Przypadające na czerwiec
święto Oświecenia Trentona to dzień Rodów i pamięci o wielkich wydarzeniach z
przeszłości. Wiele rocznic i urodzin obchodzi się nie w przynależnym im czasie,
a właśnie wtedy. Dla ludu jest to święto wody i ognia, tańców i miłości.
Festiwal pogańskiej radości. Każdy Ród obchodzi je inaczej. W tę jedną, krótką
noc nie ma Kultu ani Imperium. Wracają starożytne obrzędy, królewskie zwyczaje
dawnych wieków. Najkrótsza noc. Wspomnienie dawnych czasów.
Dla Laion Oświecenie Trentona
jest najważniejszym dniem w roku. Nad rzekami i jeziorami lub przed dworkami
szlachty, pod gołym niebem, ustawiane są wielkie stoły. Uczta Trentona to wyraz
jedności całego Rodu. Każdy, niezależnie od stanu i pochodzenia, może usiąść i
jeść wraz z lordami, hrabiami i książętami. Jednak czasem wszystko idzie źle.
Noc wspomnień przerodzić się potrafi w prawdziwy koszmar, a wieczorna zabawa w
śledztwo – lub walkę o przeżycie.
Dziedzictwo
Imperium: Ostatni Baron
Prowadzący: Maciek Ostrowski
Czas trwania: 4 h
Liczba Graczy: 2-4
Baron von Mannstein jest ostatnim żywym mężczyzną w
rodzinie. Niestety, już niedługo - obecnie został zatrzymany i wtrącony do lochu
przez hrabiego przygranicznego miasta Mille pod zarzutem zdrady stanu i
spiskowania z ciemnymi mocami. Ty jednak wiesz, że to by było do niego zupełnie
niepodobne. Więcej! Wiesz też, że rodzina von Mannstein była od wieków skłócona
z rodziną de Mille. Gdy jednak sprawy przybrały tak drastyczny obrót, gdy
hrabia zdobył poparcie możnych, baron został osamotniony. Tylko kilku
najbliższych przyjaciół pozostało mu lojalnych... Ale czy może na nich liczyć?
Właśnie... Czy pomożesz baronowi?
Dziedzictwo Imperium: Zamek niebios
Prowadzący: Maciek Ostrowski
Prowadzący: Maciek Ostrowski
Czas trwania: 4 h
Liczba Graczy: 2-4
Byłeś brzdącem, gdy po raz pierwszy usłyszałeś tę legendę.
Piękny zamek o siedmiu wieżach, każda wyższa od poprzedniej; fosa wypełniona
wodą tak czystą, że widać dno w najgłębszym punkcie; mury grube na dwanaście
łokci a bramy wykute z najczystszej i najmocniejszej trollej stali. A co
najważniejsze, w lochach brak miejsca dla więźniów - wszystkie piwnice bowiem
zapełnione są skarbami. Castel Céleste. W miarę jak mijały lata, nie przestałeś
myśleć o bogactwach twierdzy. Przeciwnie, ich wizja nie daje ci spokoju. Może
właśnie dlatego, gdy usłyszałeś o wyprawie postanowiłeś wziąć w niej udział?
Ekspedycja ma go odnaleźć i zbadać. Przekonać się, czy to faktycznie tylko
legenda.
Tej okazji nie można zmarnować!
Tej okazji nie można zmarnować!
Dziedzictwo
Imperium: De Kuyper
Prowadzący: Maciek Ostrowski
Czas trwania: 4 h
Liczba Graczy: 2-4
Kuyper było dobrze prosperującym miastem. Znaczące na
gospodarczej mapie Imperium, warte uwagi imperialnych strategów, kwitło.
Zostało jednak zmienione w twierdzę, bastion zepsucia i centrum handlu
niewolnikami. Jego mieszkańców pozbawiono godności i zmuszono do ciężkiej pracy
nie dającej przychodów; miasto wymarło, przekształcając się w garnizon. Na
czele tych zmian stanął młody dziedzic: bękart tragicznie zmarłego hrabiego de
Kuyper. Teraz miara się przebrała. Lokalni panowie postanowili z pomocą swych
regimentów zaprowadzić porządek w okolicy, a przy okazji, korzystając z
wsparcia kilku zuchwalców, uszczknąć trochę bogactw... Panowie, kto pierwszy,
temu chwała! A bękartowi - na pohybel!
Dziedzictwo Imperium:
Imperium 200 lat później
Prowadzący: Konrad ‘Vinek’ Winniewski
Czas trwania: 5 h
Liczba Graczy: 2-5
Świat się zmienił. Magia została zakazana, a mędrcy zdolni
do jej używania praktycznie zniknęli. Tajemnicza technologia Trolli, którą
przechwycili Biora, pozwoliła na zatrzymanie pochłanianie świata, a także przyczyniła
się do rozrostu imperium. Elfy i Orkowie cofnęli się w głąb swych ziem. Nie oznacza
to jednak, że się poddali i nie chcą zguby ludzkości. W nowym imperium rozwija
się coraz to bardziej technologia oparta o siłę pary wodnej. Pierwsze parowozy
zaczynają ruszać po głównych szlakach handlowych. Nieśmiało myśli się o tym, by
ludzie wreszcie wzbili się w przestworza. Czy w epoce postępu coś mogło by być
nie tak?
Jak się okazuje, jednak tak. Nowa zaraza rozprzestrzenia się
po Imperium. Nikt nie jest w stanie znaleźć na nią lekarstwa. Na tajemniczą
Tańczącą Wyspę, z której podobno pochodzi zabójcza choroba, wyprawiła się grupa
uczonych. Mieli tam szukać lekarstwa. Nie wrócili. Syn przywódcy wyprawy zbiera
nową ekipę awanturników. Tylko oni mogą uratować Ludzkość. Uczynią wszystko dla
dobra Imperium.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz