czwartek, 22 marca 2012

Nasze sesje na Pyrkonie


Dziedzictwo Imperium: Białe Złoto
Liczba Graczy 2-4
Przygoda wprowadzająca do Dziedzictwa Imperium
Znajomość mechaniki nie jest wymagana
5 h
Temat przewodni: prezentacja klimatu świata
Podróże z północy na południe Imperium są długie i uciążliwe, ale czasem konieczne. Spośród nielicznych szlaków, którymi z ziem okupowanych przez Biora można przedostać się do księstw Laion, jeden przebiega przez niewielki rzeczny port Torque. Miasteczko to wiele ucierpiało w czasie Końca Świata. Życie w cieniu Gór Zmierzchu jest szczególnie ciężkie. Ci, których los zaniesie w te okolice wkrótce przekonają się, że ludzi łatwo zachęcić tu do nienawiści. Nie potrzeba do tego złota, pokus czy używek. Starczy coś dużo drobniejszego.

Dziedzictwo Imperium: Odwaga
Liczba Graczy 1-3
Znajomość mechaniki nie jest wymagana
5 h
Temat przewodni: spotkanie z Mrokiem
Ludzie boją się potworów. Zawsze się ich lękali. Nienaturalne kształty przemykające się wśród cieni zawsze wywoływały dreszcz niepokoju. Nocą, przy bladym świetle gwiazd zagubieni wędrowcy szukali schronienia przy ogniu. Ucieczka przed Mrokiem nigdy nie okazuje się tak prosta. Nawet w otoczeniu przyjaciół, za murami i w świetle dnia nie możesz czuć się bezpiecznie. Zło może bowiem wniknąć w serce każdego z nas. Jeśli nie wykażesz się czujnością, nie odróżnisz na czas człowieka od potwora.
Na zachodzie Imperium, u podnóża Gór Zmierzchu w pobliżu niewielkiej wioski znaleziono cenne kruszce. Kto odważny, ten może zdobyć fortunę. Jednak będzie musiał zapuścić się między mroczne zbocza, powstałe w Końcu Świata. Zmierzyć się z potworami, żadnymi bogactwa ludźmi i własnym strachem. Masz dość wiary, by pokonać własne słabości? Dość odwagi, by ruszyć w Góry Zmierzchu i zmierzyć się z Twoim przeznaczeniem?

Dziedzictwo Imperium: Moc Żądz
Liczba Graczy: 2-7 (gotowe postaci)
Przygoda nie wymaga żadnej wiedzy o systemie i świecie
Temat przewodni: renesansowy romans (preferowana drużyna płciowo mieszana)
5 h
Miłość w Imperium to nie gra dla ludzi o słabym sercu. Wymaga sprytu, cierpliwości i roztropności. Zdobycie względów dobrze urodzonej damy stanowi nie lada wyzwanie. Zwłaszcza, gdy w jej łaski chce wkraść się kilku jeszcze konkurentów. Bo miłość to nie sport indywidualny. Gdy w grę wchodzą żądze, magia i pieniądze, stawki stają się nad wyraz wysokie.
Piękna dama, kawalerowie ze wszystkich możnych Rodów Imperium a w tle polityka, wielkie pieniądze i sekrety, które lepiej zamieść pod dywan. Czasy rycerskich romansów minęły. Nadeszła epoka zręcznych dworzan i przebiegłych książąt. Czy poradzicie sobie z renesansową miłością? Uczuciem walczącym z polityczną kalkulacją? Starymi przysięgami i mrocznymi klątwami? Przekonajmy się.

Dziedzictwo Imperium: Trollida
Liczba Graczy 2-4
Znajomość mechaniki nie jest wymagana
5 h
Temat przewodni: pytanie o granice człowieczeństwa w mrocznym świecie
Leżące u stóp Gór Zmierzchu księstwo Combrai to dziwna kraina. Z jednej strony udaje, że Koniec Świata nie nastąpił. Powstają w nim nowe miasta, a ludzie ze zniszczonych krain pomnażają bogactwo lajonickiego państwa. Z drugiej zaś próbuje skorzystać na katastrofie. Zamieniło długie granice z sąsiadami na względnie bezpieczną kamienną osłonę.
Góry Zmierzchu, choć przepełnione wypaczoną magią, obfitują w bogactwa. Cenne kruszce, rzadkie minerały. Książę Combrai ma zamiar zbudować na nich fortunę swych poddanych. Góry przyciągają potwory. I z nich mieszkańcy krainy potrafią zrobić dobry użytek. Wasze postaci otrzymały zaproszenie na wielkie widowisko, które uświetnić ma książę następca tronu. Pierwszą w Imperium „trollidę”.

Dziedzictwo Imperium: Gospoda na krańcu świata
Rafał Pośnik
Liczba Graczy 3-4
4 h
Złota klasyka
Gospoda na skrzyżowaniu dróg imperium została odcięta od świata przez śnieg zawieruchę i mgłę. Spokojna kotlina przyjmuje wędrowców którzy muszą się schronić przed niszczycielskim żywiołem. Karczma wypełniona podróżnymi, gdzie przebywa zbyt wiele nacji na zbyt małej przestrzeni jest teatrem na którym Wasi bohaterowie mogą wstąpić na karty i szlaki Imperium. Smętne cienie gór zmierzchu odbijają się na śniegu.... Czy jesteście gotowi stawić czoło życiu w Imperium?
Ta przygoda ma przede wszystkim wprowadzić Was w mechanikę Dziedzictwa Imperium.

Dziedzictwo Imperium: Demon
Rafał Pośnik
Liczba Graczy 3-4
4 h

Na pustkowiach pojawił się demon. Jeden a to już bardzo źle. Ludzkość dopiero co zaczyna podnosić się z upadku . A 15 lat po końcu świata możemy stać w obliczu nowej inwazji Demonów na Stworzenie. Już samo pojawienie się Demona spowodowało występowanie anomalii. Nie pozwolić należy by Demon przeżył. Wielu bohaterów zginie, odda życie za lepsze jutro, jednak to zwycięstwo świadczyć będzie o naszej sile, o naszym duchu. Czas na zemstę ludzi. Czas na krew. Demony są potężne i przebiegłe, sprytne i całkowicie pozbawione dobroci. Ich cel to niszczyć i podbijać, nie pozwolimy rzucić się na kolana. Nigdy więcej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz