W tym roku, jak to zwykle bywa, będziecie mogli spotkać nas na ZjAvie. Tradycyjnie już zaczynamy od niej nasz rok konwentowy. Kto by pomyślał, że to już siódmy raz! Jako, że się dopiero rozkręcamy, będzie jak na nas skromnie, ale też bez przesady. Oto co będziecie mogli zrobić:
- Zagrać w sesje Dworów Końca Świata u trzech sprawdzonych MG, w tym u twórcy systemu;
- Wziąć udział w naszym konkursie na najlepszego Gracza z całkiem fajnymi nagrodami;
- Wysłuchać prelekcji Jakuba o świecie i prowadzeniu;
- Jeżeli tego jeszcze nie zrobiliście, odebrać podręcznik ze zbiórki. Będzie też można kupić ostatnie podręczniki w miękkiej oprawie (zostało nam raptem kilka sztuk).
W sprawie podręczników: trochę osób wybrało odbiór osobisty, a widać dotąd nie było okazji. Tak więc teraz będzie ;) Dajcie nam mailowo znać, czy się wybieracie na konwent. Weźmiemy paczuszkę z pozostałymi egzemplarzami, ale jeżeli wybraliście opcję z jakimiś bonusami, lepiej żebyście się przypomnieli. Tak na wszelki wypadek. Mamy nadzieję, że Trenton będzie z nami ;)
Więcej w następnym poście, a na razie informacja o prelekcjach Jakuba:
Dwory Końca Świata, świat i ludzie
Sobota 14:00-15:00, sala 1
Zapraszamy do świata renesansowych dworów, magii, intryg i zdrady. Szczytnych
idei i brutalnych zbrodni. Wielkich umysłów i piętrowych spisków. Gry potężnych
Graczy i kruchych bohaterów. Do RPG napędzanego przez postaci i kształtowanego
przez uczestników z całego kraju. Opowiemy Wam o nietypowym świecie, mechanice dającej Graczom i
MG narzędzia do wspólnego tworzenia historii oraz projekcie, który
rozwija się wokół Dworów.
Odgrzewanie kotletów, czyli prowadzenie nieraz tego samego
Sobota 19:00-20:00, sala 2
Musisz na szybko przygotować sesję? Masz pustkę w głowie i
tylko trochę starych notatek na wkładkę mięsną? Na tej prelekcji pogadamy o
tym, jak niewielkim wysiłkiem zrobić ze starego pomysłu coś dla Graczy i nowego
i strawnego.
Robota MG bywa ciężka i czasami po prostu nie ma czasu na
dłuższe przygotowania. Już niedługo trzeba siąść i prowadzić, a pomysłów brak.
Jedynym rozwiązaniem jest sięgnąć po stare pomysły i przygody. Tylko jak to
zrobić, żeby Gracze się nie poznali - a przynajmniej dobrze bawili? O tym
właśnie będziemy rozmawiać.
Pogadamy o porządkowaniu notatek, wykorzystywaniu starych
pomysłów, korzystaniu z miksera i czytaniu kart postaci. Omówimy jak działać
wieczór przed sesją, co robić gdy została nam godzina, a co, gdy mamy tylko
kwadrans.
Zaczniemy od "Nie panikuj", a potem będzie już
tylko lepiej.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz