Czyli to, co lubimy najbardziej ;)
Na samym konwencie będzie zgłoszone więcej sesji. Jeżeli więc będziecie chcieli zagrać a akurat niczego nie będzie na grafiku, szukajcie nas, a coś postaramy się Wam zorganizować.
Dwory Końca
Świata: Złota Krew
Rafał
Pośnik
4 h
2-4 Graczy
2-4 Graczy
Zginął
szlachcic. Bandyci ograbili go ze wszystkiego: pieniędzy, pierścieni i sygnetu.
Ktoś musi wymierzyć sprawiedliwość. Taka zuchwałość godzi w porządek ustalony
przez Bogów.
Szlachectwo zobowiązuje, zawsze i wszędzie.
Szczególnie, jeżeli jednego z nas znajdujemy martwego na gościńcu. Prawo i
porządek w tych mrocznych czasach to jedyne co pozostało z cywilizacji.
Mordercy, bandyci zabrali mu Śmierć musi zostać pomszczona, strach
zagościć ma w duszach wszystkich tych,
którzy podnoszą rękę na dłoń która ich
karmi. Bękarty, odszczepieńcy, szubrawcy pytanie czy jest w Imperium miejsce
dla ludzi szlachetnych.
Dwory Końca
Świata: Fechmistrz
Rafał
Pośnik
4 h
2-4 Graczy
2-4 Graczy
Całe życie
ćwiczysz by zostać fechmistrzem. Pozostał ostatni test: starcie z nauczycielem
w Wewnętrznym Kręgu. Wkrótce otrzymasz glejt wzywający na pojedynek z mistrzem.
Odważysz się złamać pieczęć?
Akademia
Szermierki jest miejscem gdzie kształtują się pierwsze męskie przyjaźnie.
Punkt, które śni się Tobie i twoim towarzyszom przez długie lata. Gdzie z
biciem serca czekasz na wyzwanie. Zaszczyt. Jeden list. Glejt, który pozwoli Ci
zmierzyć się z największym wyzwaniem . Moment, który zadecyduje jakim będziesz
człowiekiem. Jakimi ludźmi będą Twoi przyjaciele. I kto będzie twoim
adwersarzem.
Dwory Końca
Świata: Wielki
Turniej
Rafał Pośnik
5-6 h
4-5 Graczy
Turniej
Chmera, największy i najsławniejszy w Imperium, zaczyna się dziś. Chwała i
zaszczyty, krew pot i łzy. W chłodnym Księstwie Wzgórz nie każdy walczy
honorowo. To nie miejsce dla ludzi słabych.
Rody,
miasta i zamożni patroni wystawia swoich Championów. Osada zbudowana na potrzeby mistrzostw liczy
sobie ponad pięćset osób, prawie dwa razy tyle przyjezdnych ludzi. Tłuszcza jest żądna wrażeń. Powalczą o tytuł wybrańca Bogów, pierwszego z pośród
równych i miejsce na kartach historii.
Dwory Końca
Świata: Spisek
Jakub Zapała
Liczba
Graczy: 3-5
Czas: 4 h
Sukces!
Nareszcie się powiodło. Wasza frakcja pokonała inne dworskie koterie i oto
książę ma podnieść Waszego człowieka do godności hrabiego. By to osiągnąć
pokonaliście tysiąc przeciwności, ale oto nareszcie wszystko jest pewne.
Wstąpiliście do sali audiencyjnej z podniesionymi głowami. Władca już czeka i
za kilka chwil odda Wam panowanie nad bogatą prowincją.
Czemu więc
ciarki wędrują Wam po plecach? Czemu czujecie zimne ukucie strachu? Czemu Wasi
wrogowie uśmiechają się zza wachlarzy? Każdy krok jest jak uderzenie w dzwon
żałobny. Dźwięk niesie się po sali, w której panuje nienaturalna cisza.
Zbliżacie się do tronu księcia, by zmierzyć się z własnym przeznaczeniem.
Dwory
Końca Świata: Trudne powroty
Jakub Zapała
Jakub Zapała
Liczba
Graczy: 3-5
4 h
Dwadzieścia lat. Tyle minęło od początku konfliktu, który na zawsze zmienił oblicze Imperium. Są tacy, którzy opuścili swe domy właśnie wtedy i dopiero teraz wracają do dawnych posiadłości. Lata wojen i tułaczki zmieniły ich pewnie nawet bardziej niż znane im dawniej włości. Jesteście członkami jednej szlacheckiej rodziny i jej najbardziej zaufanymi sługami, rozrzuconymi przez wichry historii po całym Imperium. Dopiero dziś, po latach, spotykacie się po raz pierwszy, jako odmienieni już ludzie. Tu, w starej winiarni, musicie spróbować uporać się z demonami przeszłości. Wasze posiadłości dawno już nie należą do Was. Rozszarpali je dawni wrogowie i przyjaciele. Straciliście resztę swych bliskich, jednych dla bogów, innych dla złota. Zostaliście tylko Wy. Spróbujecie odbudować dawne życie, wyrównacie rachunki czy po prostu chcecie spojrzeć na dawny dom, nim w końcu oddacie się w chłodne objęcie Śmierci?
4 h
Dwadzieścia lat. Tyle minęło od początku konfliktu, który na zawsze zmienił oblicze Imperium. Są tacy, którzy opuścili swe domy właśnie wtedy i dopiero teraz wracają do dawnych posiadłości. Lata wojen i tułaczki zmieniły ich pewnie nawet bardziej niż znane im dawniej włości. Jesteście członkami jednej szlacheckiej rodziny i jej najbardziej zaufanymi sługami, rozrzuconymi przez wichry historii po całym Imperium. Dopiero dziś, po latach, spotykacie się po raz pierwszy, jako odmienieni już ludzie. Tu, w starej winiarni, musicie spróbować uporać się z demonami przeszłości. Wasze posiadłości dawno już nie należą do Was. Rozszarpali je dawni wrogowie i przyjaciele. Straciliście resztę swych bliskich, jednych dla bogów, innych dla złota. Zostaliście tylko Wy. Spróbujecie odbudować dawne życie, wyrównacie rachunki czy po prostu chcecie spojrzeć na dawny dom, nim w końcu oddacie się w chłodne objęcie Śmierci?
Dwory Końca Świata: Jaśmin
Liczba
Graczy: 2-4
4
h
Feres
było kiedyś jednym z wielu miasteczek na ziemiach Imperium. Życie toczyło się
tu leniwie w rytmie wyznaczanym przez jarmarki i odwiedziny hrabiego. Ostatnio
wszystko się zmieniło. Odwiedzający Feres podróżni widzą przede wszystkim
rosnące teraz wszędzie jaśminy. Ich zapach odurza a ich pojawienie się owiane
jest aurą tajemnicy. Po latach wracacie do tego miasta, z którym wiążą się
liczne wspomnienia. Dowiecie się, czemu się tak zmieniło, czy zatoniecie w
sennej atmosferze miasta wypełnionego słodkim zapachem kwiatów?
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz