Z drobnym opóźnieniem, przekazujemy na Wasze ręce wieści bierzące
Jeżeli chodzi o Gospodę, to otworzyliśmy w tym tygodniu tworzenie postaci. Internetowy formularz pozwoli Wam zrobić to szybko, a krótki filmik przedstawi znaczenie poszczególnych wyborów. Tutaj znajdziecie formularz.
Sonda na Facebooku wskazuje, że ogromna większość uczestników chce sesji. W związku z tym odpowiedzcie koniecznie na pytanie zawarte w formularzy tworzenia postaci. Może niewiele będzie larpa w tym larpie ;) Dajcie nam znać jak najszybciej, na co mamy się szykować.
Na Pyrkonie w tym roku mamy dla Was wyłącznie gry przygotowane przez naszą ekipę - larp i kilka sesji. Co do tych drugich - możecie ich szukać w systemie internetowej rejestracji.
Roztopy (larp)
Niedziela 12:30
Liczba uczestników: około 10
Po ciężkiej zimie przyszedł czas na pierwsze spotkanie w
siedzibie hrabiego. Odżyją stare spory, pojawią się nowe spiski, nadejdzie czas
rozliczeń. Porządków po najcięższym mrozie od wielu lat.
(Jakub napisał, Jaskier poprowadzi - będzie świetna zabawa)
Sesje:
Złota Krew
4 h
2-4 Graczy
2-4 Graczy
Zginął szlachcic. Bandyci ograbili go ze wszystkiego:
pieniędzy, pierścieni i sygnetu. Ktoś musi wymierzyć sprawiedliwość. Taka zuchwałość
godzi w porządek ustalony przez Bogów.
Szlachectwo zobowiązuje, zawsze i wszędzie. Szczególnie,
jeżeli jednego z nas znajdujemy martwego na gościńcu. Prawo i porządek w tych
mrocznych czasach to jedyne co pozostało z cywilizacji. Mordercy, bandyci zabrali mu
Śmierć musi zostać pomszczona, strach zagościć ma w duszach
wszystkich tych, którzy podnoszą
rękę na dłoń która ich karmi. Bękarty,
odszczepieńcy, szubrawcy pytanie czy jest w Imperium miejsce dla ludzi
szlachetnych.
Fechtmistrz
4 h
2-4 Graczy
2-4 Graczy
Całe życie ćwiczysz by zostać fechmistrzem. Pozostał ostatni
test: starcie z nauczycielem w Wewnętrznym Kręgu. Wkrótce otrzymasz glejt
wzywający na pojedynek z mistrzem. Odważysz się złamać pieczęć?
Akademia Szermierki jest miejscem gdzie kształtują się
pierwsze męskie przyjaźnie. Punkt, które śni się Tobie i twoim towarzyszom
przez długie lata. Gdzie z biciem serca czekasz na wyzwanie. Zaszczyt. Jeden
list. Glejt, który pozwoli Ci zmierzyć się z największym wyzwaniem . Moment,
który zadecyduje jakim będziesz człowiekiem. Jakimi ludźmi będą Twoi
przyjaciele. I kto będzie twoim adwersarzem.
Wielki Turniej
5-6 h
4-5 Graczy
Turniej Chmera, największy i najsławniejszy w Imperium, zaczyna
się dziś. Chwała i zaszczyty, krew pot i łzy. W chłodnym Księstwie Wzgórz nie każdy
walczy honorowo. To nie miejsce dla ludzi słabych.
Rody, miasta i zamożni patroni wystawia swoich
Championów. Osada zbudowana na potrzeby
mistrzostw liczy sobie ponad pięćset osób, prawie dwa razy tyle przyjezdnych ludzi. Tłuszcza jest żądna wrażeń. Powalczą o tytuł wybrańca Bogów, pierwszego z pośród
równych i miejsce na kartach historii.
Twierdza na Wilczej Skale
5-6 h
4-5 Graczy
Wilcza Skała to więzienie. Miejsce dla szubrawców i
morderców, jak wy. Gdy ktoś próbuje tu złamać zasady, czeka go śmierć. Nie zobaczycie
już świata poza Skałą, ale będziecie bronić Waszego królestwa.
Nie każdy człowiek jest uczciwy. Nie każdy może powiedzieć,
że jest cnotliwy. Wy nie jesteście. Wilcza skała nie jest miejscem gdzie zasady
zewnętrznego świata obowiązują. Słowo honor w waszych ustach ma dziwny
metaliczny posmak. Smakuje jak krew. Jedyne prawo to prawo siły. Watahy
zdziczałych ludzi rozumieją tylko ból
Nie pozwolicie na to.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz