Na stronie Avangardy większość tych informacji już się pojawiła, ale dla porządku powtórzymy je tutaj. Wszystkie nasze prelekcje przypadają na piątek, więc w pozostałe dni szykujcie się przede wszystkim na granie!
Zaczniemy od czegoś, czego jeszcze nie było - konkursu
Renesansowy konkurs dziedzictwowy
Adam Podlewski, Jakub Zapała
Śledzisz losy Dziedzictwa Imperium czy może pierwsze o nim słyszysz? Kochasz epokę Odrodzenia czy może Leonardo i Michangelo to dla Ciebie wyłącznie Wojownicze Żółwie Ninja? Grasz w RPGi od dawna czy dopiero zaczynasz? Nieważne! I tak możesz się dobrze bawić na naszym konkursie i zgarnąć fajne nagrody.
Z pomocą renesansowych intrygantów, artystów i myślicieli oraz motywów zaczerpniętych ze świata Dziedzictwa Imperium przygotujemy dla Was szereg wyzwań. Czasem zabawnych, czasem trudnych a czasem po prostu zakręconych. Odważycie się spróbować swoich sił?
Adam Podlewski, Jakub Zapała
Śledzisz losy Dziedzictwa Imperium czy może pierwsze o nim słyszysz? Kochasz epokę Odrodzenia czy może Leonardo i Michangelo to dla Ciebie wyłącznie Wojownicze Żółwie Ninja? Grasz w RPGi od dawna czy dopiero zaczynasz? Nieważne! I tak możesz się dobrze bawić na naszym konkursie i zgarnąć fajne nagrody.
Z pomocą renesansowych intrygantów, artystów i myślicieli oraz motywów zaczerpniętych ze świata Dziedzictwa Imperium przygotujemy dla Was szereg wyzwań. Czasem zabawnych, czasem trudnych a czasem po prostu zakręconych. Odważycie się spróbować swoich sił?
A teraz prelekcje.
Wprowadzenie do Uniwersum Dziedzictwa Imperium
Jakub Zapała
Wszystkich, którzy wybierają się na sesje i larpy ekipy Dziedzictwa Imperium serdecznie zapraszamy na tę prelekcję!
Poznajcie świat Renesansu i magicznego kataklizmu. Tryumfu humanizmu i ciągłego zagrożenia ze strony nieludzi. Odrodzenia cywilizacji i brutalnych mordów w ciemnych zaułkach. Krainę podstępnych dworzan, genialnych artystów, groźnych kondotierów, przebiegłych szpiegów i dumnych arystokratów. Dom dla tajemniczych czarowników, skrytych półelfów, mieszańców nieludzkich ras i kryjących się w cieniach sług Mroku.
Opowiemy Wam o świecie i naszych grach, reprezentujących różne oblicza tego świata: szlachtę i dwory, banitów i kondotierów a w końcu odkrywców i podróżników. Walka o władzę, gorzki smak bohaterstwo i eksploracja nieznanych krain to wielkie tematy Renesansu. Przedstawimy Wam też podstawy zasad z naszym sztandarowym systemem Dziedzictw, który koncentruje fabułę sesji na historiach postaci Graczy. Potem zapraszamy na nasze sesje i larpy. RPG najlepiej poznaje się w czasie gry.
Pamiętajcie, że kto stworzy postać na naszą sesję, może nią grać u wszystkich naszych MG cały konwent!
Jakub Zapała
Wszystkich, którzy wybierają się na sesje i larpy ekipy Dziedzictwa Imperium serdecznie zapraszamy na tę prelekcję!
Poznajcie świat Renesansu i magicznego kataklizmu. Tryumfu humanizmu i ciągłego zagrożenia ze strony nieludzi. Odrodzenia cywilizacji i brutalnych mordów w ciemnych zaułkach. Krainę podstępnych dworzan, genialnych artystów, groźnych kondotierów, przebiegłych szpiegów i dumnych arystokratów. Dom dla tajemniczych czarowników, skrytych półelfów, mieszańców nieludzkich ras i kryjących się w cieniach sług Mroku.
Opowiemy Wam o świecie i naszych grach, reprezentujących różne oblicza tego świata: szlachtę i dwory, banitów i kondotierów a w końcu odkrywców i podróżników. Walka o władzę, gorzki smak bohaterstwo i eksploracja nieznanych krain to wielkie tematy Renesansu. Przedstawimy Wam też podstawy zasad z naszym sztandarowym systemem Dziedzictw, który koncentruje fabułę sesji na historiach postaci Graczy. Potem zapraszamy na nasze sesje i larpy. RPG najlepiej poznaje się w czasie gry.
Pamiętajcie, że kto stworzy postać na naszą sesję, może nią grać u wszystkich naszych MG cały konwent!
Dwory Końca Świata, czyli renesansowa polityka na zasadzie crowdfungdingu
Ekipa Dziedzictwa Imperium
Ruszyła zbiórką na nową grę fabularną w uniwersum Dziedzictwa Imperium!
Na tym spotkaniu chcieliśmy przedstawić Wam Dwory Końca Świata, wyjątkowe RPG, które tworzyliśmy przez ostatni rok. Wykorzystują one co najlepsze Dziedzictwie Imperium, poprawiając wszystkie niedostatki i włączając nowe elementy pozwalające skupić rozgrywkę na renesansowej polityce, walce o władzę i grze zaufania pomiędzy postaciami w grupie.
Opowiemy Wam o samej koncepcji rozgrywki, pokażemy ilustracje i fragmenty podręcznika oraz przedstawimy to, co najfajniejsze: nagrody i progi naszej zbiórki. Będziecie mogli zobaczyć, co przygotowaliśmy dla kolekcjonerów i dowiedzieć się, jak chcemy włączyć Was w proces tworzenia i rozwijania świata. Bo to Wy będziecie odtąd decydować o historii Imperium i tym, jakie dodatki ukażą się do systemu. Jeśli to Wam nie starczy, wypróbujcie naszą grę na sesjach toczących się przez cały konwent!
Na tym spotkaniu chcieliśmy przedstawić Wam Dwory Końca Świata, wyjątkowe RPG, które tworzyliśmy przez ostatni rok. Wykorzystują one co najlepsze Dziedzictwie Imperium, poprawiając wszystkie niedostatki i włączając nowe elementy pozwalające skupić rozgrywkę na renesansowej polityce, walce o władzę i grze zaufania pomiędzy postaciami w grupie.
Opowiemy Wam o samej koncepcji rozgrywki, pokażemy ilustracje i fragmenty podręcznika oraz przedstawimy to, co najfajniejsze: nagrody i progi naszej zbiórki. Będziecie mogli zobaczyć, co przygotowaliśmy dla kolekcjonerów i dowiedzieć się, jak chcemy włączyć Was w proces tworzenia i rozwijania świata. Bo to Wy będziecie odtąd decydować o historii Imperium i tym, jakie dodatki ukażą się do systemu. Jeśli to Wam nie starczy, wypróbujcie naszą grę na sesjach toczących się przez cały konwent!
Sesje z ludzką twarzą
Jakub Zapała
To będzie spotkanie bardziej dla MG, ale Gracze też są mile widziani. No ale zacznijmy od początku.
Czasami jest tak, że starczy by mądry władca dał bohaterom questa, oni zaś po oczyszczeniu lochów i ubiciu smoka podzielą się skarbem i księżniczką. Ale nie o takich sesjach chcę z Wami porozmawiać. Mnie interesują zapadający w pamięć BNi, których relacje z BG tworzą siec powiązań napędzającą grę. Ja chcę, żeby postaci Graczy otoczone były wianuszkiem współpracowników, krewnych i przyjaciół. Chodzi mi o to, żeby każda decyzja BG dotykała innych mieszkańców świata w sposób, który liczy się dla Graczy. O tym chcę z Wami mówić.
Chciałbym podzielić się z Wami moimi doświadczeniami, przemyśleniami i kilkoma sztuczkami, które odświeżyłem sobie podczas prac nad Dworami Końca Świata. Będę podawał przykłady z wielu systemów, w które grałem, a które pomagają prowadzić sesje „społeczne”: np. L5K, WoDa, 7th Sea. WH40K RPG, Houses of the Blooded, czy w końcu różnych odsłon Dziedzictwa Imperium. Porozmawiamy też o Waszych doświadczeniach. No bo w końcu chodzi nam o to, żeby nasze sesje nabrały ludzkiej twarzy.
Czasami jest tak, że starczy by mądry władca dał bohaterom questa, oni zaś po oczyszczeniu lochów i ubiciu smoka podzielą się skarbem i księżniczką. Ale nie o takich sesjach chcę z Wami porozmawiać. Mnie interesują zapadający w pamięć BNi, których relacje z BG tworzą siec powiązań napędzającą grę. Ja chcę, żeby postaci Graczy otoczone były wianuszkiem współpracowników, krewnych i przyjaciół. Chodzi mi o to, żeby każda decyzja BG dotykała innych mieszkańców świata w sposób, który liczy się dla Graczy. O tym chcę z Wami mówić.
Chciałbym podzielić się z Wami moimi doświadczeniami, przemyśleniami i kilkoma sztuczkami, które odświeżyłem sobie podczas prac nad Dworami Końca Świata. Będę podawał przykłady z wielu systemów, w które grałem, a które pomagają prowadzić sesje „społeczne”: np. L5K, WoDa, 7th Sea. WH40K RPG, Houses of the Blooded, czy w końcu różnych odsłon Dziedzictwa Imperium. Porozmawiamy też o Waszych doświadczeniach. No bo w końcu chodzi nam o to, żeby nasze sesje nabrały ludzkiej twarzy.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz