W tym roku konwent przypada później niż zwykle, ale i tak pojawimy się na Avangardzie. Już zostaliśmy pozytywnie zweryfikowani ;)
W tym roku będziecie mogli przede wszystkim dowiedzieć się więcej o Dworach Końca Świata i porządnie je wypróbować grając u przynajmniej 3 różnych MG. Uznajemy nie tylko zasadę kontynuacji postaci w ramach konwentu, ale też przyjmujemy te, którymi graliście w ramach naszego cotygodniowego spotkania na Instantach. Będziecie więc mogli naprawdę sprawdzić system od wszystkich stron.
Oprócz tego będą oczywiście prelekcje. Zgłosiliśmy tez konkurs i czekamy na informację o jego terminie. Na razie zaczniemy od larpów. Odbędą się one odpowiednio w piątek i sobotę.
Dwór Końca Świata
Czas trwania: 3h 50min
Gdy kataklizm wstrząsnął ziemiami człowieka, rozsypały się dawne państwa. Wśród rosnących gór, zmieniających koryta rzek i dziesiątek kataklizmów, znikały cale prowincje. Po niektórych nie został dziś ślad. Inne przetrwały i po dziś dzień istnieją ukryte przed oczami książąt i baronów. Taką krainą było Locaire. Na tyle małe, by umknąć uwadze zajętych wielką polityką arystokratów, a dość duże, by utrzymać się samodzielnie. Jedna z zaginionych krain Imperium.
Dziś hrabstwo stanęło przed wielkim niebezpieczeństwem. Wojna objęła jego granice. Ze wszech stron grożą mu przeciwnicy, gotowi zająć je dla siebie. Młody hrabia Henri de Locaire stanął przed wyborem. Może ujawnić się książętom Laion i w zamian za pomoc oddać niezależność. Może walczyć i zaryzykować zagładę swoich poddanych. Takich decyzji nie podejmuje się łatwo, dlatego wezwał swoją Tajną Radę i nielicznych przybyszy z zewnątrz na naradę. Teraz przyszłość tego dworu należy do Was.
Orientacyjna liczba graczy: 12
Gdy kataklizm wstrząsnął ziemiami człowieka, rozsypały się dawne państwa. Wśród rosnących gór, zmieniających koryta rzek i dziesiątek kataklizmów, znikały cale prowincje. Po niektórych nie został dziś ślad. Inne przetrwały i po dziś dzień istnieją ukryte przed oczami książąt i baronów. Taką krainą było Locaire. Na tyle małe, by umknąć uwadze zajętych wielką polityką arystokratów, a dość duże, by utrzymać się samodzielnie. Jedna z zaginionych krain Imperium.
Dziś hrabstwo stanęło przed wielkim niebezpieczeństwem. Wojna objęła jego granice. Ze wszech stron grożą mu przeciwnicy, gotowi zająć je dla siebie. Młody hrabia Henri de Locaire stanął przed wyborem. Może ujawnić się książętom Laion i w zamian za pomoc oddać niezależność. Może walczyć i zaryzykować zagładę swoich poddanych. Takich decyzji nie podejmuje się łatwo, dlatego wezwał swoją Tajną Radę i nielicznych przybyszy z zewnątrz na naradę. Teraz przyszłość tego dworu należy do Was.
Orientacyjna liczba graczy: 12
Sąd Parów
Czas trwania: 3h 50min
Lord Filip de Charousse popełnił błąd. Każdy arystokrata ma krew na rękach. Ten jednak dał się złapać. Dziś hrabia zwołuje cały swój dwór. Nawet najwyższy książęcy urzędnik nie może skazać lorda na śmierć. Choć ma dowody morderstwa, zdrady i uczestnictwa w spisku, potrzebuje odprawić sąd. Radę równych, bo tylko oni mogą ocenić postępowanie innego arystokraty. Sąd parów. Do wydania wyroku potrzeba czterech. Zgłosiło się sześciu. Dwór pełen jest zwalczających się stronnictw. Każdy lord posiada swoich zauszników, ale też wrogów. Jedni chcą skazać de Charousse’a, inni go uniewinnić. Arystokraci jak nigdy potrzebują poparcia innych członków świty hrabiego. Każdy chciałby wejść w skład sądu parów. Komu to się uda, zyska władzę nad życiem i śmiercią lorda Filipa. To słodka pokusa.
Orientacyjna liczba graczy: 15
Czas trwania: 3h 50min
Lord Filip de Charousse popełnił błąd. Każdy arystokrata ma krew na rękach. Ten jednak dał się złapać. Dziś hrabia zwołuje cały swój dwór. Nawet najwyższy książęcy urzędnik nie może skazać lorda na śmierć. Choć ma dowody morderstwa, zdrady i uczestnictwa w spisku, potrzebuje odprawić sąd. Radę równych, bo tylko oni mogą ocenić postępowanie innego arystokraty. Sąd parów. Do wydania wyroku potrzeba czterech. Zgłosiło się sześciu. Dwór pełen jest zwalczających się stronnictw. Każdy lord posiada swoich zauszników, ale też wrogów. Jedni chcą skazać de Charousse’a, inni go uniewinnić. Arystokraci jak nigdy potrzebują poparcia innych członków świty hrabiego. Każdy chciałby wejść w skład sądu parów. Komu to się uda, zyska władzę nad życiem i śmiercią lorda Filipa. To słodka pokusa.
Orientacyjna liczba graczy: 15
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz